Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2006

failed...

Ξεκάθαρο ποστ, ξεκάθαρο ποστ... damnit, I feel obligated και δεν μπορώ.

Ξεκάθαρο ποστ, do it, try it... Αδυνατώ...

Με κοιτάει προχτές και μου λέει «δεν σε καταλαβαίνω ρε 'συ...». το ξέρω ρε ‘συ. Να πω ότι φταις εσύ, αλλά δε φταις και τα ψέματα τα χω κόψει. Παλιά νόμιζα ότι μοιάζαμε πάρα πολύ. Κάποια στιγμή είχα πιστέψει ότι ήμασταν και ίδιοι. Δεν είμαστε ε; Δεν έχω βρει και κανένα να μου μοιάζει πολύ δηλαδή και όχι, δεν το εννοώ like one in a million, το οποίο ναι, έχει τεράστια διαφορά με το one of the million και τώρα που το ξανασκέφτομαι δεν ξέρω τι μπορεί να μου συμβαίνει...

Ξεκάθαρο post, ξεκάθαρο...

I don’t really have to, έτσι;

Και I don’t really have to be nice to fuckin arseholes I see in my face every day, έτσι; Ναι, είμαστε συνάδελφοι, και; Ναι δουλεύουμε στον ίδιο χώρο ή και ζούμε στην ίδια πολυκατοικία, ναι, περνάω από το γραφείο σου μπροστά κάθε μέρα και ΝΑΙ, μου τη σπάει η γαμημένη ξινίλα στη μάπα σου, το κακό ύφος σου, το σκέτο ύφος σου και ΟΧΙ, δε σε χαιρετάω παλιομαλάκα, δεν σου χαμογελάω ρε τελευταίε, δεν έχω υποχρέωση. Τα μηδενίζω λέει όλα γιατί έχω λέει ύφος τέτοιο στους τέτοιους κι εγώ και ποιος σου λέει ότι με πειράζει και ποιος σου είπε ότι θα μου κοστίσει, όχι, όχι, τις έκοψα τις καλημέρες, τις καληνύχτες και όλα τα γλυκανάλατα know-how να φτάσεις ψηλά, να κάνεις καριέρα, know-how θα ξεγελάς όλο τον κόσμο.

Θαρρώ το πήρα απόφαση και όχι τώρα. Αν δεν κάνω καριέρα γιατί βλέπεις πως η φάτσα σου μου προκαλεί ριψοκίνδυνα τα φονικά ένστικτα και αν δεν με συμπαθείς θέλω να σου πω ότι κι εγώ δεν σε είχα στη λίστα μου για κάποιο τσάι, κάποιο πρωί και όχι, δεν προτίθεμαι να κάτσεις τον κώλο σου στον καναπέ μου, get lost, get along with your people, εγώ τους διάλεξα τους δικούς μου και θα συνεχίσω να τους διαλέγω και στο τελικό ξεσκαρτάρισμα θα έχω κρατήσω χαμόγελα ολόκληρα για όσους πρέπει, εσείς οι άλλοι, όχι, δεν θα δείτε ούτε το μεγάλο σφράγισμα στο δεξί, μπροστά μου δόντι.

Ξεκάθαρο ποστ.. μια άλλη μέρα, I will give it a shot δηλαδή. This one is πάντως για όλους τους βλάκες που δεν θέλω και δεν χαιρετάω και μου κόβουν πόντους στην καριέρα, ψηφία στον τραπεζικό λογαριασμό και λεπτά χαράς από την κάθε μέρα μου. Εχεις απαίσια φάτσα και η ψυχή σου μου βρωμάει. Καλημέρα.

Ετσι, μπορώ;