Δευτέρα, Ιανουαρίου 16, 2006

1..2...3... things

όταν όλα θα γίνουν τόσο απλά, όσο συμφωνούμε ότι ουσιαστικά είναι, θέλω να...

... σταματήσω να είμαι μπερδεμένη, να έχω ένα σπίτι δίχως υγρασία και με κουρτίνες, πολλές φωτογραφίες με τους φίλους μου, εσένα στον καναπέ όταν γυρνάω από τη δουλειά, πάντα στοίβες από ρούχα που δε χωράνε στην ντουλάπα μου και παπούτσια που να κάνουν τρενάκι σε τρεις τοίχους, το playstation 3 με το tekken, οοολα τα cd που έχω σκοπό να πάρω και όλο τα ξεχνάω, ένα γκριζοπράσινο "πειραγμένο" focus παρκαρισμένο κάτω από το σπίτι, ένα σκύλο με μεγάλα αυτιά, εσένα να βάζεις τα κλειδιά στην πόρτα πριν φύγω, μια tv με οθόνη plasma, ένα τοίχο γεμάτο με όλα τα dvd του κόσμου, πάντα προφιτερόλ στο ψυγείο που να χωράει μέσα στη σοκολάτα του όλη μου τη μούρη αν θέλω, ένα μεγάλο μπαλκόνι με πολλά-πολλά λουλούδια που δεν "πεθαίνουν", εσένα να μην κλείνεις τα πατζούρια ποτέ πια, πολλά κεριά που δεν θα ξεχνάω να σβήσω στο σαλόνι, αρώματα που δεν θα τελειώνουν και δεν θα μου βαραίνουν τη μύτη, γιατί θα μοιάζουν λίγο με τη μυρωδιά του ταλκ, πολλές μέρες τον χρόνο για να πάμε ταξίδια σε όλα εκείνα τα μέρη που θέλουμε να πάμε και να εξαφανίζονται όλα τα αυτοκίνητα από τον δρόμο όταν πάμε να δούμε τους φίλους μας...

σε περίπτωση υπερβολικών απαιτήσεων, θαρρώ, βολεύομαι μόνο με σένα... (και τις στοίβες...?)

4 Comments:

Blogger Tyler Durden said...

oo how schweet.
i dont want anybody else, when i think about you...oops..wrong song..
i just want you.
wonderland.

1/16/2006 02:31:00 π.μ.  
Blogger hobgoblin said...

no airborn, actually he is talking to me.
tyler, not schweet. its called
pri-o-ri-ti-es.

1/17/2006 02:43:00 μ.μ.  
Blogger Tyler Durden said...

oo i didnt know i was that high in your list.

1/18/2006 11:45:00 π.μ.  
Blogger hobgoblin said...

neither did I tyler... must be the drugs.

1/18/2006 12:26:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home