Τρίτη, Σεπτεμβρίου 06, 2005

Λύ(τ)σσα Κακιά!

Στον άδικο κι ανηλεή πόλεμο που δέχομαι τα τελευταία 24ώρα από αποκαλούμενους φίλους μου αντιστέκομαι!
Δεν θα πέσω θύμα των κακοηθέστατων σχολιασμών σας και θα υψώσω το λάβαρο της απαίτησης του να είμαι ο εαυτός μου σε δυσθεώρητους, για το περιορισμένο πεδίο επίβλεψής σας, τόπους!
Δεν θα υποκύψω στη διαδικασία σπίλωσης του "εγώ" μου που αμφότεροι λατρεύετε να καταδικάζετε ενώ ασπάζεστε πλήρως!

Ναι ρε! Εγώ είμαι αυτή που είμαι! Ψώνιο με περικεφαλαία! Δεν ντρέπομαι! Δεν έχω να αντικρούσω. Σας αγνοώ. Οταν θα θελήσετε τη συντροφιά μου και πάλι ξέρετε που θα με βρείτε. Το αν θα είμαι διαθέσιμη όμως είναι άγνωστο!
Σας επιτρέπω να ασχολείστε με το πρόσωπό μου, χρησιμοποιώντας μικροαστικούς σχολιασμούς, για να δίνετε λόγο ύπαρξης στις άχαρες ώρες της ημέρας σας. Αυτοί σας πρέπουν!

Πατήσατε πάνω στην ευαίσθητη χορδή του αντιδραστικού στοιχείου που με συντροφεύει από τη γέννησή μου για να με βγάλετε εκτός εαυτού!
Αποχωρώ εις ένδειξη διαμαρτυρίας, ωσότου δικαιωθώ και πάλι ηθικά!

4 Comments:

Blogger averel said...

Δηλαδή δεν φτάνει που ήρθες στην Αθήνα από μακριά για να επιβαρυνθεί και άλλο η πρωτεύουσα, βρίζεις κιόλας και τους μόνιμους κατοίκους. Ασχετα αν προέρχονται από Δυτικά. τσκ τσκ. Κριμα καλή μου.
ΚΑΙ ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ

9/06/2005 07:27:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Αυτό είναι καθ' όλα άσχετο σχόλιο σε σχέση με την καταγγελία μου. Δεν ήρθα για να επιβαρυνθεί η πρωτεύουσα. Ηρθα για να ομορφύνει. Δεν έβρισα κανέναν από τα δυτικά προάστια. Οσο για το αν ντύνεται καλύτερα από μένα, εσύ που -προφανώς- έχεις αλλάξει μέρη και παρέες, έχεις αλλάξει και γούστα ένδυσης. Οπότε(ς), να μιλήσω και στη γλώσσα σου, διόλου δεν με αγγίζεις (εμέ και τη Luis μου)!

9/06/2005 07:31:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Για να μη σχολιάσω το γεγονός ότι την είδες υπερασπιστής των δυτικών προαστίων, ω, εσύ, υπέρμαχε του νεοτρεντισμού και της κουλτούρας με πούρο και μαύρο γυαλί!
Σα να απαντά ο Τσε Γκεβάρα ότι αγαπημένο ποτό του τις ώρες πριν τις μάχες ήτο μια "Moët&Chandon" από το κελάρι του προπάππου του στο Μπορντό...

9/06/2005 07:42:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Αμ πως! Μπήκα και δεν ξέρω και πως! Τι 'ν' το Hate-Blog??? Οσοι με διαβάζουν και ξερνοβολούν;

9/06/2005 10:18:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home