Κυριακή, Σεπτεμβρίου 04, 2005

Ε, δεν την παλεύω ρε ΣΕΙΣ!

Άν τώρα γράψω ακριβώς αυτό που σκέφτομαι : "Αυτή η πουτάνα η σαμπάνια κάνει απίστευτο hangover", μετά δεν είναι το πλέον φυσιολογικό να γίνει το εξής : "Ασε ρε φιλαράκο, είχατε και στο χωριό σου σαμπάνια;;;;;;"

Ακου να δεις τι έγινε τώρα, γιατί έχει αρχίσει λίγο να μου τη βαράει το θέμα με το τι είχαμε στο χωριό το δικό μου και τι στου διπλανού.
Αμα θέλετε να τρώτε και να πίνετε μόνο προϊόντα που την έχουν δει πατριωτικά να τρώτε ρε ελιές και φέτα (που είναι ελληνική και με τη βούλα, οε, οε, φάτε τη σκόνη μας). Ούτε φρέντους και φρεντοτσίνους, ούτε ελληνικό (τουρκικό δηλαδή), ούτε μουσακά, ούτε ψάρι ογκρατέν και μύδια α λα φιετονούτσι ντε λα σινιορίς κε πάσα ντε μπομπάσα. Αϊντε γιατί εκνευρίστηκα...

Στο θέμα μας. Εχω πονοκέφαλο ρε! Αλλά δεν έφταιγε μόνο η σαμπάνια. Εφταιγε και το λίγο κρασί, το λίγκο ursus και τ' αγόρι μου (μμμμ....).
Επίσης η νέα ανακάλυψη είναι ότι μια μέρα μετά τις υπερκαταναλώσεις μου αλκοόλ μπορεί οι αναθυμιάσεις να φεύγουν, αλλά ο πονοκέφαλος έρχεται και μαζί και πολλά, μα πολλά, μα πάρα πολλά, νεύρα!!!!

Ήρθε το φαγητοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!! BEEP-BEEP ;)!

5 Comments:

Blogger averel said...

Με μια μπυρα θα στρωσει το στομαχι. Μια ομως. Μια ειπα. Χικ.

9/04/2005 05:10:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Δεν είναι το στομάχι. Είναι που γυρίσω μισή μοίρα το κεφάλι μου και νιώθω τον εγκέφαλο να χορεύει ρούμπα εκεί μέσα!

9/04/2005 05:15:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Ετσι, έτσι! Είσαι ο τύπος που τρέφεται με ελιές και φέτα εεεε;;; Θύμα!

9/04/2005 05:49:00 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

Εγώ πάντως στο χωριό μου ΕΙΧΑ ΣΑΜΠΑΝΙΑ αλλά δεν μ' αρέσει... Προτιμώ τεκίλα, ουισκάκι και depon για την επομενη μερα... ΝΤΕΠΟΟΟΟΟΝ

9/04/2005 08:31:00 μ.μ.  
Blogger CD said...

ν'ανοίξω μια σαμπανιίτσα έστω ένα τζόνιι?εμείς οι κομ ιλ φο δεσποινίδες προτιμούμε το αμαρέτο με χυμό λεμόνι ή το martini...

9/04/2005 09:53:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home