Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 01, 2005

Καλό φθινόπωρο λοιπόν...


Καλό μήνα... Αν υποθέσουμε ότι πιάνουν οι ευχές ή ας τη δούμε απλά παραδοσιακοί, κλισέ, whatever...
Μπήκε λίγο ζόρικα ο Σεπτέμβριος. Φαγώθηκε μου φαίνεται να μοιάσει στο καλοκαίρι κι άρχισε με τα τρελά του. Αυτό που δεν ξέρεις κύριε ένατε του χρόνου είναι ότι εγώ είμαι εδώ και είμαι καλά! Κι έχω σοβαρούς λόγους γι' αυτό να ξέρεις.
Εχω ανθρώπους που με κάνουν ευτυχισμένη (ευχαριστώ...).
Εχω κι άλλους που με τρελαίνουν. Αλλά τώρα ξέρω! Πετάει, πετάει... Εχει και κινητήρα.

3 Comments:

Blogger Ektwras said...

I love your attitude

GO! GO! GO!

9/01/2005 06:08:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Scorpina, αγνό καθάριο νερό. Το ανακατεύεις με ολοήμερο (χαράς και) εργασίας, δυο-τρεις τρελούς και ιδού!

9/02/2005 06:37:00 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

Αγνό καθάριο νερό, κάποιες φορές και από τη... Νορβηγία!
Καλά θα είναι μωρέ φέτος, έχει χάρη που ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ νωρίς!

9/03/2005 07:48:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home