Τετάρτη, Μαρτίου 21, 2007

για την Kyrallina...

Χριστέ μου, εσείς οι μπλόγκερς εκεί έξω τρέχετε με ταχύτητα φωτός... Ίσως στα πέντε πράγματα (μου) έπρεπε να αναφέρω πως είμαι εκείνος ο τύπος που πνίγεται σε μια κουταλιά κρασί κι ακόμη δεν έχω βρει ούτε τα μπρατσάκια μου για να βουτήξω στο δικό μου survivor φτιαγμένο στου christofle (γιατί το θέμα είναι να κάνεις το κομμάτι σου, ακόμη και με κουτάλι).
Στου christofle ουδέποτε βέβαια έχω πατήσει, αλλά σκοπεύω να τον βάλω στη λίστα γάμου. Πρώτα αυτόν και μετά ένα μαγαζί με «παρά πέντε», γιατί μπορεί να θέλω να βολευτώ σύντομα, αλλά έχω αυτή την αντίληψη ως προς την ψυχοσύνθεση του δυστυχούς γαμπρού. Θα παντρευτώ σε ύψωμα θέλω να καταλήξω...

αλλά το θέμα μας νομίζω ήταν να αρχίσω πρώτα από κάπου...

το πρόβλημα είναι πως η λέξη τουρίστας δεν με εμπνέει καθόλου. Χάσαμε κάθε ελπίδα να τα βρούμε εγώ και αυτή (η λέξη) από την εποχή που οι άλλοι μπήκαν στο λούβρο να θαυμάσουν το χαμόγελο της μόνα λίζας κι εγώ αγόραζα cd από ένα μαύρο. Τότε δεν είχαμε ακόμη μαύρους στην ελλάδα. Δηλαδή, δεν είχαμε μαύρους επιχειρηματίες. Τώρα εδώ μπορώ να χαρακτηριστώ ρατσίστρια, αλλά τόσα και τόσα με έχουν πει, δεν θα κολλήσουμε εδώ.

Και η λέξη ζουρλομανδύας δεν μου κάθεται καλά. Εννοώ εδώ πως μπορεί να μου στρώνει καλά από την τελευταία φορά που στενέψαμε λίγο τα μανίκια, αλλά η φίλη μου η δήμητρα σιχαίνεται το άσπρο και αναγκάστηκα να τον δώσω στην ενορία.

Για τη λέξη αστυνομία έχω μια-δυο εικόνες που θα μπορούσαν να με εμπνεύσουν. Όπως το τότε που τους φώναξα να μπαγλαρώσουν τον αλβανό (προσπαθώ να πείσω πως δεν είμαι ρατσίστρια μόνο με τους μαύρους) που έπαιρνε μάτι από την ταράτσα και βρέθηκα τρεις ώρες μετά να δίνω εξηγήσεις γιατί είχαν κάψει οι αναρχικοί την κλειδαριά της εισόδου ή την άλλη για εκείνο τον ψηλό άνδρα που προσπαθούσε να με μάθει να μη φοβάμαι τις ακρίδες και για τον γιο του που θέλει ακόμη να του μοιάσει. Αλλά αυτά είναι πολύ προσωπικά για να τα μοιραστώ με εκατοντάδες αναγνώστες.

Ερχομαι και στο κομμωτήριο, αλλά έχω άρνηση κι εδώ, τα σιχαίνομαι τα κομμωτήρια, τα θεωρώ αναγκαίο κακό, είναι το μέρος που πρέπει να πας στολισμένη και κεφάτη, γιατί κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της γνωρίζει τον (άνδρα για να ανέβει πόντους στο γυναικείο κίνημα) κομμωτή με το μικρό του όνομα, αυτός με τη σειρά του γνωρίζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις για τον εκάστοτε έτερον ήμισυ της πελάτριας, πρέπει να συζητήσεις απαραιτήτως για το καινούριο κούρεμα της κοκκίνου και τα τελευταία τρεντς, καθώς κοιτάζεσαι απεγνωσμένα στον καθρέπτη και καταλαβαίνεις ότι, υπό αυτόν το φωτισμό, ακόμη και αν φορούσες τη μάσκα του ζορό όλα τα ντεκαπάζ του κόσμου δεν θα μπορούσαν να διορθώσουν το πρόβλημα.

Με τους παπαράτσι δεν έχω τίποτα. Αν και μεταξύ μας, δε νομίζω ότι αυτοί φάγανε τη νταϊάνα...



υ.γ. αυτό με τις ταινίες θεωρητικά θα έπρεπε να είναι κομμάτι κέικ για ετουλόγου μου... θα έ-πρε-πε...

7 Comments:

Blogger vatraxokoritso said...

σε λιγο θα μας καλεσουν να πουμε τις 5 πιο αγαπημενες χυλοπιτες εκει να δω τι θα γραψουμε...


τα βαριεμαι αυτα τα παιχνιδια.

3/22/2007 12:17:00 π.μ.  
Blogger david santos said...

Hello!
THIS WORK IS VERY GOOD. tHANK YOU
hAVE GOOD DAY

3/22/2007 03:06:00 μ.μ.  
Blogger kyrallina said...

Και σιγά που θα έγραφες ιστορία! Την αλλη φορά στείλε μου τις λέξεις που προτιμάς να σου τις στείλω δήθεν τάχα μου! Τhanks για την αφιέρωση! Φιλιά!

(μήπως να καλούσες και κανέναν να συνεχίσει;)

3/22/2007 04:12:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

kyrallina ναι, στάσου θα καλέσω τον david πρώτα-πρώτα.

(να σου πω, θα το έκανα, αλλά πρώτον οι λέξεις που είχα πρόχειρες δεν ήταν πολύ χρηστικές κι εξάλλου, νομίζω η μπλογκόσφαιρα έχει περάσει σε άλλο επίπεδο ήδη. όχι;)

vatraxo εγώ έχω ήδη προτείνει τις 10 πιο αηδιαστικές στιγμές, που μου πέφτει κι εύκολο.

3/22/2007 06:35:00 μ.μ.  
Blogger kyrallina said...

hob: Ξεκίνα το!

3/22/2007 06:49:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Με λένε Ευγενία Κουπετόρη του Νεκτάριου.Είμαι 25 ετών.Μένω στην οδό Σαλαμινομάχων 20-22,στην Σαλαμίνα.Όποιος θέλει να γαμήσει πολύ και φθηνά , ας στείλει mail ή ας περάσει από το σπίτι μου.Κάνω και πρωκτικό και πίπες. ekoupetori@yahoo.com

4/11/2007 01:01:00 μ.μ.  
Blogger alienlover said...

μεταξύ μας, ούτε εγώ πιστέυω πως οι παπαρατσι έφαγαν την Νταϊάνα..

4/28/2007 11:33:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home