Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007

i fuckin hate u (for today)

έχω άγχος, είμαι στα πρόθυρα νευρικής κατάρρευσης, δεν το βλέπεις; τα χέρια μου ιδρωμένα, τρέμω ολόκληρη. bollocks. πάντα σου συμβαίνει αυτό. σκατά, ποια είναι η ελληνική λέξη για το bollocks? αυτό, αυτό είναι που μου τη σπάει. τα ελληνικά σε μερικά σημεία υστερούν απελπιστικά κι ύστερα πρέπει να δίνεις αναφορά σε όλους τους ψυχαναγκαστικούς comme il faut παπαρολόγους γιατί μπλέκεις στο κείμενό σου 50 γλώσσες. γιατί φιλαράκο μπλέξιμο είναι το μεσαίο μου όνομα και στην τελική έχω δυο πτυχία που δεν μου έχουν φανεί σε τίποτε άλλο χρήσιμα. χτίζω την ψευδαίσθησή μου κι εσύ μπορείς να πας να γαμηθείς. αν θέλεις δηλαδή. είχε ξεχάσει πως είναι το άγχος των εξετάσεων. αν αναλογιστεί κανείς κι ότι την τελευταία φορά το ξεπέρασα με υπνοθεραπεία, μπορείς να θεωρήσεις ότι έχω και πλήρη άγνοια επί του θέματος. δεν μου αρέσει να με εξετάζουν. εννοώ, αν θέλω να μάθω κάτι δεν θέλω αστυνόμο, θα το μάθω, αλλά εδώ είναι που θέλω, αλλά έχω και άγχος, οπότε για άλλη μια φορά οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι όλα αυτά τα μότο, φιλοσοφικού τύπου αποφθέγματα (μπέτερ μαλάκα που ετοιμάζεσαι για χολή;) είναι όλα ακατανίκητα συμπτώματα κομπλεξισμού κατωτερότητας μετουσιωμένα σε λέξεις. άχρηστα αν θες με μια (λέξη).
έχω πολλές (λέξεις) γενικά να χρησιμοποιήσω για κάθε τελευταία ανοησία που μου ταλαιπωρεί το κεφάλι, δεν έχω όμως αρκετές για να πω αυτά που πρέπει στον εαυτό μου ή στο απέξω μου, να το συνεφέρω. σε μισώ για σήμερα, μπορεί και για χθες, ίσως για μεθαύριο, μπορεί και για πάντα, το πιστεύεις που το λέω πως σε μισώ, πολύ, πάρα πολύ, κοιτάω την ντομάτα αλλά είσαι εσύ που εννοώ φιλαράκο... να τα παιρνε και να τα σήκωνε, αύριο δίνω, άντε γαμήσου τεχνολογία, τα πιο μεγάλα πράγματα συμβαίνουνε σαν θαύματα και τα πιο μικρά σου γαμάνε την ήδη ξεσκισμένη ψυχολογία, δεν ξέρω αν σας το 'πα αλλά αυτή η γκόμενα βρίζει και you better keep fuckin away. bastards.
καλό μήνα σε όλους.

5 Comments:

Blogger vatraxokoritso said...

κάλο μήνα να χουμε και το κολάν θα βάλουμε και τον μαλάκα θα κάνουμε και που ξέρεις μπορεί και να γαμήσουμε στο τέλος..

2/02/2007 02:12:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Hob,
break a leg!

(γαμήθηκαν τώρα οι παπαρολόγοι)

Καλό (μας) μήνα

2/02/2007 11:34:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

so, how did it go, dear?

2/06/2007 05:34:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

πήγε καλά, αλλά πήγε με τη δεύτερη!

thanx και... καλό μήνα...

2/09/2007 06:16:00 μ.μ.  
Blogger kyrallina said...

Θα παίξεις; Πέρνα μια βόλτα !

2/21/2007 12:24:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home