Τρίτη, Ιανουαρίου 02, 2007

my soul

ειδικά για την τιμή της βραδιάς απαρνηθήκαμε τις πολυφορεμένες μας συνήθειες και θάψαμε τις όποιες υψηλές προσδοκίες μας μαζί με την προηγούμενη χρονιά. που δεν ήταν κακή. καλή δεν θα την έλεγες, αλλά όχι και κακή. λίγο διδακτική, λίγο μουντή, λίγο στενάχωρη, είχε και πολλά αντίο, πιο μεγάλα από κάθε άλλη ίσως, αλλά όχι, κακή δεν ήταν...
ειδικά για την τιμή της βραδιάς λοιπόν αφήσαμε τα μπλαζέ ύφη και ήθη σπίτι, ισιώσαμε τα φρύδια - και τα υποτάξαμε έτσι για όλη τη βραδιά, αγνοήσαμε τις πόζες και τις comme il faut μαλακίες, τον ασήμαντο κόσμο τριγύρω και χορέψαμε τόσο μα τόσο πολύ, που νιώθω πως δεν θα έχω ξανά ποτέ νεύρα για άλλες 363 μέρες και κάτι...

ειδικά, επειδή έτυχε, έτυχαν καλά παιδιά, έτυχαν καλές στιγμές, από εκείνες που δεν χρειάζεται να φερθείς καθόλου με κάποιον - καλό - τρόπο, εκτός από τον δικό σου...
κάπου στο τρίτο 60λεπτο της βραδιάς υπέστην και το μπλακ-άουτ που 'χα καιρό να υποστώ κι έτσι κάπως έχασα τα (ακόμη) τέσσερα ποτά, την κλεοπάτρα και το πως μπορείτε να βρεθείτε σε οριζόντια στάση λωτού - περίπου, χωρίς την αρωγή του δαλάι λάμα, αλλά ήμουν ήσυχη, ήξερα πως είμαι σε καλά χέρια και μερικές φορές είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να σου τύχει. το ξέρεις το επόμενο πρωί.

η νάντια έβγαζε ακατάπαυστα φωτογραφίες και η δήμητρα βρυχήθηκε ξεκαρδιστικά στον λιωμένο κοστουμάτο πέφτουλα, που μισή ώρα αργότερα έκανε απλωτές στην πίστα με μισόκλειστα μάτια και, διακριτά κάτω από την ντισκομπάλα, ίχνη εφίδρωσης στη μασχάλη ενώ η κοπελίτσα δίπλα προσπαθούσε να δείξει ανθρωπιά κι αξιοπρέπεια μαζί όταν κατάλαβε ότι αντί για το τηλέφωνό της, ο τύπος της ζητούσε συμβουλές για γκέι που θέλουν να αλλάξουν πια ζωή... είχε κι άλλα, αλλά δεν τα πρόλαβα, ήμουν πολύ απασχολημένη με το να κάνω επίδειξη της καινούριες μου φιγούρες, που είχα ξεπατικώσει μια μέρα πριν από τον πυρετό στο σαββατόβραδο, κι ήμουν ίδια ο τραβόλτα χωρίς τη φαβορίτα - ο μπαμπάς μου θα ήταν περήφανος για μένα.

σκάνδαλο, ξημέρωσε πολύ και δεν ξέρω αν τιμήσαμε ιδανικά το γουρούνι, αυτό που είναι φέτος η χρονιά του, είχαμε και δουλειές να κάνουμε όμως, να κλείσουμε κάτι παλιούς λογαριασμούς κι ύστερα να το πάρουμε απόφαση, δεν είναι εύκολη υπόθεση, αν δεν πίστευα όμως στις σούπερ, υπερδυνάμεις της μοβ κάπας μου δεν θα το προσπαθούσα και καθόλου...

χριστέ μου, δεν ξέρω αν το πιστεύω ακόμη, αλλά ήταν τόσο καλά!

3 Comments:

Blogger kyrallina said...

Καλή χρονιά hob, πάντα τέτοια!

1/03/2007 11:04:00 π.μ.  
Blogger Xilaren said...

μπράβο, hobgob, και η υπόλοιπη χρονιά ακόμα καλύτερα!!! Χρόνια πολλά!

1/04/2007 02:54:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

:)

ευχαριστώ! ήταν που δεν είχαμε απαιτήσεις - όλα τα καλά έτσι γίνονται τελικά. και στα δικά σας!

1/04/2007 03:21:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home