Πέμπτη, Ιουλίου 06, 2006

αργά

βάζεις την παγωμένη πανοπλία στο "no ache" mode.

σερβίρεται στους -20. κρατάει για πάντα. εκτός κι αν κάνει διακοπή. πράγμα πολύ πιθανό, διότι πάλι ξέχασες να πληρώσεις το ρεύμα. πλήρωσες όμως την εφορία, γιατί έχεις κι ένα κούτελο - το αντίθετο θα συνιστούσε σε προβληματική ασφαλώς κατάσταση - και τέλοσπαντων πρέπει να μείνει καθαρό. δεν θα κλαφτούμε τώρα στην κυράτσα του 7.30-1.30. είναι και τσεβ-βδή.

μου τα πήρε η ΔΟΫ εν ολίγοις. για μια μικρή καθυστέρηση. ενός μήνα... (θα μπορούσα, αλλά δεν βρίζω...).

ένας φίλος μου έμαθε ποτέ, μα ποτέ, να μην κλαίγομαι (*) για λεφτά. πολύ χρήσιμη συμβουλή, γιατί με εισήγαγε σε μια νέα εποχή. πως να ζεις με δανεικά. μποέμ style.

επίσης προσπαθούσε να μου μάθει να μην κλαψουρίζω (**) για ό,τι με στενοχωρεί δίχως να φταίω - αυτό είναι όμως μια άλλη ιστορία.

έχω και μια άλλη φίλη, αλλά αυτή δεν μου έμαθε τίποτα και τη σχόλασα - δύο άλλες ιστορίες.

γενικά, υπάρχει μια έντονη προβληματική κατάσταση που δεν αντέχω να κοντρολάρω, δεν την κάνω καλά, δεν την παλεύω, ειδικά, χρειάζομαι διακοπές, τώρα, ΤΩΡΑ, για ένα μήνα, ναι, τόσο θα πάρω, γιατί πάλιωσα στη δουλειά και τόσο μου αξίζει. πάλιωσα και μου αξίζει ένας μήνας διακοπών δηλαδή. αυτό. ναι, να, ο καθένας παίρνει ό,τι του αξίζει. ναι, να, ένα μήλο. είναι αργά. καταλαβαίνετε... (;)


(*) (μέσ.) παραπονιέμαι, μεμψιμοιρώ
(**) ρ. κλαίω συνεχώς με λεπτή και χαμηλή φωνή