Τετάρτη, Ιουνίου 14, 2006

γενναιότης, η κόκκινη

τρεις λέξεις. μία ερώτηση... νιώθω να έχω ανεβάσει πυρετό. η πίεση χτυπάει κόκκινο. ιδρώνω και οι στομαχικές λειτουργίες κάνουν πάρτι με ursus.

μέχρι τώρα, επιστημονικά αποδεδειγμένο, είχα αντοχές να αντιμετωπίσω πολλά... τα ανθρώπινα συναισθήματα ή τα παραλίγο τροχαία δυστυχήματα, σκηνές από τον "κόκκινο κύκλο" ή καταστάσεις παρόμοιες με τα "friends", αλλά με λιγότερο "laugh" στο βάθος...

αλλά σήμερα το μεσημέρι ομολογώ πως κώλωσα. δεν ψάρωσα. κώλωσα. ακόμη έτσι είμαι. και τρίζει το κεφάλι μου και κάνει θόρυβο το μυαλό μου...

"θα δώσεις αίμα;" .............. κενό ............... είδα τον ουρανό να κατεβαίνει σαν κιβώτιο με μπύρες από τον ουρανό.... "δεν έχω ξαναδώσει...." ............... "χρειάζεται....".....................

ένα τέταρτο μετά... χιλιάδες σκέψεις, εκατομμύρια χοντρές βελόνες, γιατροί και μπουκαλάκια κίτρινα - βρώμικα κίτρινα, λευκές ποδιές, περίεργα βλέμματα, χαμηλόφωνες ομιλίες...............

έχω προσευχηθεί στο 12θεο, τον βούδα και τον αλλάχ μαζί να βρουν όσο χρειάζονται πριν πάω. ή να έχω πολύ αναιμία. ή να μην παίρνουν από τζιτζιφιόγκους στα κιλά μου. και ορκίζομαι να ντρέπομαι μετά...

αν πάλι όλα δεν πάνε καλά και μου βρουν κάποιου είδους ανίατη ασθένεια, εγώ να ξέρετε, σας αγαπώ πολύ και συνήθως δεν είμαι νευρική κοπέλα. είναι κάτι αναποδιές που μου τύχανε μαζεμένες.

αν όλα πάνε καλά, υπόσχομαι να κάνω τρεις φορές το βασικό του τσα-τσα κάθε φορά που θα χάνω ένα τρόλεϊ επιδεικτικά και να λέω "ευχαριστώ, είστε υπέροχοι" σε όποιον μπουκάρει πατώντας με στο μετρό....


p.s. και τα ρούχα μου τα αφήνω ΟΛΑ στην καλύτερη μου φίλη, εκτός από ένα ροζ πουκάμισο που μου ζήτησε ο averel.

11 Comments:

Blogger isobel said...

Είναι εξώφθαλμο το τι φταίει για ότι τραβάς: απευθύνεις τις προσευχές σου σε λάθος Άγια πρόσωπα, δοκίμασε τον Αη Τζατζίκη κ θα με θυμηθείς!!!

6/14/2006 01:33:00 μ.μ.  
Blogger Xilaren said...

έλα μικρή μου, ψυχραιμία, όλα θα πάνε καλά!

deeeeeeeeeeeeep breath

6/14/2006 01:58:00 μ.μ.  
Blogger averel said...

Μη ξεχασεις και εκεινον τον καναπε. Ειμαι αιμοδοτης χρονια. Δεν ειναι τιποτα. 10 λεπτα και σωζεις ζωες. Κλισε αλλα αληθεια.

6/14/2006 04:13:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Παιδιά! Παιδιά! Cool! Εχω ΑΝΑΙΜΙΑ!!!


(κερνάω μπύρες someday of some week!!!!)

6/14/2006 06:33:00 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

πωπωπω... μου θύμισες όταν είχα δώσει για πρωτη φορά αίμα στο στρατό, για να δω αν... θα λιποθυμήσω (όλοι οι δικοί μου υποτασικοί). Τελικά δεν λιποθύμησα, η νοσοκόμα μου άφησε μια τεράστια μπλαβί μελανιά και όλα καλά. Ξαναέδωσα άλλη μια φορά, ένα χρόνο μετά, για τη μάνα ενός φίλου.

6/14/2006 08:09:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

αστεία-αστεία, ήταν εκεί ένα παλικάρι 2 μέτρα, ξαπλωμένος κανα 45λεπτο (όσο περίμενα).

τον ρωτάει μία "τι περιμένεις;".
"να συνέλθω από τις ζαλάδες", απαντάει...

καταλαβαίνεις ότι έφυγα χοροπηδώντας όταν μου ανακοίνωσαν ότι είμαι κάργα αναιμική...

6/14/2006 08:26:00 μ.μ.  
Blogger vatraxokoritso said...

οι ανδρες ειναι χεστες,οταν εδινα αιμα ολο εβλεπα κατι διμετρους να ειναι σε αθλια κατασταση...
εγω αν δεν βλεπω την τεραστια βελονα να μπαινει στην φλεβα ειμαι οκ..
τωρα που εχω βαλει μερικα κιλα πιστευω να εχει ανεβει και η πιεση μου και να καταφερω να ξαναδωσω
περσι εκανα θεραπεια με αλιπαστα αλλα δεν τα καταφερα παρολο που ειχα ηθικη δεσμευση απεναντι στον πατερουλη μου.
πηγα 6 φορες και με διωξανε..

να προσεξεις την αναιμια.
φιλακια

6/14/2006 11:14:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

την προσέχω, εκτός από κάτι ζαλάδες στα απότομα δεν με ενόχλησε ποτέ η κοπέλα, να λέμε και την αλήθεια, αν και μετά τις ευχές της lili(-li-li) στο προτελευταίο post (hob die, that is), ποτέ δεν ξέρεις πως μπορεί να σε χτυπήσει το επόμενο σύμπτωμα!

:))

6/14/2006 11:47:00 μ.μ.  
Blogger Dark_Morpheus said...

Να παίρνεις σίδηρο...
Όσο για αίμα, μία φορά μου έχουν πάρει και ντάξει...όλα καλά!

6/15/2006 03:51:00 μ.μ.  
Blogger pascal said...

ego afto pou katalaba einai oti o averel tha parei ola sou ta rouxa KAI to roz poukamiso

6/16/2006 03:59:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

respect, έχω μία με το θρυλικό 11. αλλά δεν σου κάνει. είναι παιδικό.

pascal, ο averel χαλβαδιάζει πάντα τον καναπέ -όπως είδες- ο οποίος να ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ότι έχει ΡΟΖ μαξιλάρα... κατάλαβες;;

6/20/2006 08:47:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home