Τρίτη, Μαΐου 23, 2006

this is a woman's blog

δια πολλοστή φορά στην μονοετή καριέρα μου ως γυναίκα μπλόγκερ - με το μονοετής σαφέστατα να αναφέρεται στο μπλόγκερ και ουχί στο γυναίκα, όρο τον οποίο τιμώ αξιέπαινα τα τελευταία πέντε (5) χρόνια - διαπιστώνω ότι τα γραπτά μου ενδέχεται και να παρεξηγούνται, πράγμα απολύτως συνηθισμένο, το οποίο όμως δεν παύει να με κάνει να απορώ και να έχω και κάποιες αμφιβολίες πλέον ως προς τον υπαίτιο αυτών των παρεξηγήσεων...

αρκετά...

τώρα θα ασχοληθώ με τον pascal, όπως υποσχέθηκα.

διαβάζω ότι η εξής μία πρόταση («τι να σου κάνει και ένα διανοητικά κατώτερο ον, αποδεδειγμένο επιστημονικά αυτό και μη μου αρχίσετε τίποτα "μάτσο" απειλές») του τελευταίου μου ποστ τον έβαλε σε σκέψεις ("τέτοιου είδους σχολιάκια- τρόποι σκέψεις, μας δίνουν εμάς τους πρόχειρους και τους διανοητικά κατώτερους ακόμα μία πολύ καλή δικαιολογία για να γίνουμε ή να παραμείνουμε φαλλοκράτες του κερατά" ή "αυτός που πιστεύει ότι είναι πραγματικά ανώτερος, δεν χρειάζεται να το διακηρύξει καν") και επιπλέον του προσέφερε πιθανώς αυξημένο φόρτο εργασίας ("οι παραπάνω δύο- μεμονωμένες- αναφορές το μόνο που μου προκαλούν είναι συγκατάβαση, ξύπνημα των πατρικών μου ενστίκτων και μια ελαφριά φαγούρα στο δεξί-κάτω τεταρτημόριο του αριστερού μου όρχι"). η δουλειά είναι καλό πράγμα και καλό να γίνεται με ζήλο, αρκεί αξιότιμε pascal αυτό να μην έρχεται σε σύγκρουση με την προσωπική μας ζωή. απαράβατος κανόνας αυτός.

ομολογώ πως ουδέποτε είχα καμία καούρα να αποδείξω ότι είμαι ανώτερο ον ως γυναίκα, εξ ου και δεν διευκρίνισα ποτέ ως προς ποιον είναι κατώτερος ο άνδρας. αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

δεν περιμένω όμως να τρέφετε κι εσείς τίποτα φοβερές αξιώσεις για σκήπτρα στο βασίλειο του IQ, ακόμη και ως -θεωρούμενοι- πρωτόπλαστοι. Ολοι ξέρουμε άλλωστε πως ακόμη κι αν σας έπλασε πρώτους κάποιος, το πρώτο προϊόν ακόμη κι αν δεν είναι πρόχειρο, είναι ασφαλώς δοκιμαστικό και όλοι επίσης ξέρουμε ότι βγαίνει συνήθως ελαττωματικό. η δεύτερη φουρνιά έχει ένα επίπεδο πάνω σε ποιότητα και πιθανώς κάπως έτσι συνέβη και μ' εμάς, πράγμα πάντως που δεν είναι σε καμία περίπτωση αναγκαία κακό, διότι φανταστείτε διαφορετικά πως θα ήταν ένας πλανήτης που όλοι θα είχαμε αυξημένες παροχές σε συγκεκριμένα σημεία και πόσο θα επηρέαζε τον πλανήτη μας η υπέρμετρη χρήση μέικ-άπ. με τέτοιες σκέψεις οδηγούμαι και σε άλλα εξίσου τρομακτικά συμπεράσματα, όπως πως θα μπορούσαμε να ζήσουμε σε έναν πλανήτη που ο πλουσιότερος αυτού θα λεγόταν "helena rubinstein", όνομα πολύ πιο δύσκολο από ότι το σαφώς πιο εύκολο στον λόγο "bill gates" και επίσης πως θα ήταν ένας παγκόσμιος πόλεμος (Α' ή Β') που θα γινόταν για το μονοπώλιο του ρουζ.

έπειτα πως μπορείτε ακόμη να τρέφετε αυταπάτες και αμφιβολίες, όταν έχετε καταντήσει, ακόμη και ως πρωτόπλαστοι - και μάλιστα με προνομιούχους όρους στη σύμβαση "ζειν" - έχετε καταφέρει με ένα μαγικό τρόπο να αποτελείτε μόλις και μετά βίας το 1/3 του πληθυσμού; με λίγο περισσότερο μυαλό ο τζακ θα αποτελούσε πρότυπο για χιλιάδες νέα παιδιά, που θα συνέχιζαν με επιτυχία το έργο του για χρόνια πολλά, ο κόσμος θα είχε μια ιδανική ισορροπία και διάολε θα βρίσκαμε κι εμείς το ασθενές ευκολότερα το σωστό φόρεμα, στο σωστό νούμερο.

κι ύστερα δεν φτάνει που έχετε φτάσει στο κατάπτυστο αυτό ποσοστό (του 1/3), αυτοί οι λίγοι, λιγοστοί, που έχετε απομείνει δεν είστε καν σίγουροι ότι σας αρέσει ο ρόλος και αποζητάτε διεξόδους. όλα ξεκίνησαν με την ανακάλυψη του όρου "εργένης" και συνεχίζεται ως σήμερα, με μεγάλη επίσης επιτυχία, από τη μετατροπή σε γκέι και κάπου εδώ θα σταματήσω γιατί όλοι έχουμε δει τι συμβαίνει με όσους έχουν χαρακτηριστεί ομοφοβικοί και προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου...

ελπίζω τα επιχειρήματά μου να έπιασαν τόπο, αλλιώς θα αναγκαστώ να φωνάξω προς υπεράσπιση το "deilino", τη "zoumeri" και κάτι άλλα γκομενάκια που πέτυχα στο forum του sxeseis.gr (μέρες το παλεύουν τα κορίτσια να βγάλουν άκρη στο μέγα αυτό θέμα). α, και κλείνοντας να μην ξεχάσω: "σκουπίδια - ούμα θέρμαν - καθάρισμα τουαλέτας", για όσους κατάλαβαν ή όχι και να ευχαριστήσω θερμά τις kyrallina και xilaren, που ανήκουν στη σπάνια κάστα αυτών που με αντιλαμβάνονται όπως φαίνεται και να στείλω φιλικούς χαιρετισμούς στον αγαπητό pascal, που ως ίσο διανοητικά ον μου χάρισε ένα εισερχόμενο link, ανεβάζοντας το blog-o-εγώ μου ένα ακόμη σκαλοπάτι.

:) :p :)

επίσης πολλά ευχαριστώ στη μητέρα μου, τον αδελφό μου, τ...................................

12 Comments:

Blogger Λύσιππος said...

Οscar!

5/24/2006 12:30:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

..βλακείας :p

επίσης είχα την εντύπωση πως προτιμούσες τα πρωτογενή δείγματα.

5/24/2006 01:07:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

επίσης πρέπει να πω πως αυτό το ψαλίδι εδώ δίπλα μου θυμίζει πέος. φαλλό. φταίει η σκίαση, τα δύο στρόγγυλα πραγματάκια από κάτω, δεν ξέρω.
κοίταξέ το.

5/24/2006 01:33:00 π.μ.  
Blogger Dark_Morpheus said...

Ρε παιδιά τι κάθεστε και τσακώνεστε? Όπως και να το κάνουμε, οι άντρες δεν μπορούν χωρίς τις γυναίκες και οι γυναίκες δεν μπορούν χωρίς τους άντρες...Τώρα φαλλοκρατισμοί, φεμινισμοί και διάφορα τέτοια, τα θεωρώ μπούρδες. Ας μονιάσουμε, να ζήσουμε όλοι ευτυχισμένοι :)

5/24/2006 01:42:00 π.μ.  
Blogger pascal said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

5/24/2006 12:44:00 μ.μ.  
Blogger averel said...

Εγω στεκομαι σε αυτο το (διολου τυχαιο) "μονοετή καριέρα μου ως γυναίκα μπλόγκερ", το οποιο ειναι προφανες πως γραφτηκε για να δειξει την παλαιοτητα σου στο μεσο. Σιγα ρε.

5/24/2006 02:40:00 μ.μ.  
Blogger Xilaren said...

haha!αυτό με το ψαλίδι το σκέφτηκα κι εγώ!

(ωχ, μαλακία, τώρα λες να μου τη πει ο Pascal για πεινασμένη; ευτυχώς έχω και τον Potatojunkie για ξεκάρφωμα!)

:-P

5/24/2006 03:04:00 μ.μ.  
Blogger pascal said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
Πολύ καλό ποστ. Και έχει και το αγαπημένο μου θέμα μέσα. Εμένα.
Καλά το μονοετή ως μπλόγκερ, το καταλαβαίνω.
Το πενταετή καριέρα ως γυναίκα, από πότε ξεκίνησες να το μετράς; :PPP

5/24/2006 03:13:00 μ.μ.  
Blogger Dark_Morpheus said...

Ε κοίτα, όπως και να το κάνουμε, όσο και να βριζόμαστε μεταξύ μας, δε γίνεται να υπάρξει ο ένας χωρίς τον άλλον. Τουλάχιστον αυτό πιστεύω εγώ.

5/24/2006 05:03:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

σήμερα ήταν μία όμορφη μέρα, ευχαριστώ όλους δε για τη συμμετοχή σε τούτο, το ένα ακόμη πόνημα... ας γίνουμε πιο προσωπικοί τώρα...

dark κατά βάθος τα ίδια πιστεύουμε όλοι. αλλά ΕΓΩ προκλήθηκα και έπρεπε κάπως να απαντήσω.

averel σε ευχαριστούμε για την επισήμανση, εκτός από γλυκό, είσαι και έξυπνο αγόρι. τώρα μπορείς να καθήσεις, μη στέκεσαι άλλο.

pascal... από την τελευταία φορά που κάποιος μου είπε "όχι". :pp

and last, but not, oo not, least

potato πρωτογενές. ναι. πάντα. για το ψαλίδι... μου φτάνει που το κοιτάς εσύ. κι ευχαριστιέσαι. luv.

να είστε όλοι καλά, see u in jail.

5/24/2006 10:49:00 μ.μ.  
Blogger Ανέστης Μ. said...

Τι λεμε ρε παιδια..Υπαρχει περιπτωση να ζουσαμε χωρις γυναικες?Πατριαρχικη κοινωνια και μαλακιες,μητριαρχικα ειναι ολα..Φυσιο-λογικα δειτε το..Εμεις τις εχουμε αναγκη..

5/25/2006 03:44:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

7/22/2006 03:05:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home