Πέμπτη, Μαρτίου 23, 2006

Κάτι τέτοια βράδια... που ξεμένω στη δουλειά τις "μικρές ώρες", που έχω ξεζουμιστεί, αλλά δεν διαμαρτυρήθηκα, που απολαμβάνω το επαγγελματικό προφίλ μου, δίχως να περιμένω από πουθενά την αναγνώριση, που τα έχω κάνει όλα σωστά και η ζωή μου είναι ωραία, που με περιμένει μια καινούρια επιστροφή και με συνοδεύουν μια-δυο ωραίες σκέψεις, που άφησα το παράθυρο ανοιχτό και φυσάει, αλλά όσο κι αν κοπανιέται είναι άνεμος από αυτούς που προλογίζουν καλοκαίρι και έχω μια απίστευτη όρεξη να περπατήσω χιλιόμετρα, χωρίς κόσμο, μόνο με cure ή κάποιους άλλους...

ακριβώς κάτι τέτοια βράδια, που η ώρα είναι σχεδόν 2 κι είμαι ακόμη στη δουλειά, περήφανη για το αποκλειστικό μου έργο, αναρωτιέμαι...

ΚΑΜΙΑ ΑΥΞΗΣΟΥΛΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ, ΠΟΥ 'ΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΝΥΧΤΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ, ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΙΝΟΥΝΕ "ΠΕΡΔΙΚΕΣ" ΚΙ ΑΚΟΥΝΕ ΠΕΓΚΥ ΖΗΝΑ, ΚΑΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΑΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ ΚΟΥΡΑΔΙΤΣΕΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΟΥΛΑΚΙΑ "ΜΕ ΛΕΝΕ ΛΟΛΑ, ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ... ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΜΟΥ Τ-Ω-Ρ-Α" KI AΡΧΙΔΙΕΣ ΓΙΩΡΓΙΤΣΑ ΜΟΥ;;; ΕΕ, ΠΑΠΑΡΟΒΛΑΧΟΙ;;

Οχι ε; Ναι... Επαγγελματικό προφίλ και τσαχπινιά στο μάτι. Τα παίρνω και τα δύο και σηκώνομαι να φύγω. Αντε, καληνύχτα, εμείς οι ευγενικοί μπλόγκερς και συγγνώμη που βωμολόχησα, αλλά μετά τις 2 όλοι, αλλάζουμε λιγάκι. Πριν από τις 2 δεν θα ζητούσα ποτέ συγγνώμη.

ps1. ΕΥΑ ΛΑΣΚΑΡΗ.

(γιατί έχουν ξεπέσει λίγο οι βίζιτες - με το συμπάθιο - και μετά το μπινελίκι είναι ο δεύτερος καλύτερος τρόπος να τις ανεβάσω... ευχαριστώ καλοί μου πειναλέοντες... ΕΥΑ RULZ ΜΑΓΚΕΣ. Αλλά η άλλη, με το γαμώφιδο...)

ps2. Μερικές φορές αγαπάω τόσο αυτό το κορίτσι, που σκέφτομαι πως αν δεν ήμουν πεπεισμένη για το ευχάριστον του αντιθέτου, μπορεί να έτεινα σε λεσβία. Από την άλλη, κι ο Καρατζαφέρης κάτι τέτοιες σκέψεις κάνει και προβληματίζομαι...