Τρίτη, Αυγούστου 23, 2005

Κάτσε Κάτω Από την Μπάλα



Ασε με ρε... Δεν έχω κέφια... Δεν δουλεύω κι άντε και γαμήσου... Με απολύεις; Οχι ε; Σου γαμώ το σπίτι... Εγώ δεν ήρθα εδώ μαλάκα να μου φας τη ζωή. Την τρώω μόνη μου. Για δες, να. Πέντε χρόνια τώρα τι έκανα; Τίποτα! Κατάλαβες; Οπότε δεν έχεις τίποτα να μου πεις. Καλύτερα λάθη δεν θα κάνεις...
Τι μου λες για αδιέξοδο; Εγώ βλέπω φως. Να εκεί είναι. Τι είπες; Δεν είναι φως, η κουρτίνα 3 είναι; Να πάρω το κουτί 1; Τι κάνει τικ-τακ εκεί;
Ρε μαλάκες αφήστε με! Δεν γουστάρω τώρα τις εγκόσμιες, καθημερινές πίπες σας. Εδώ είναι ωραία. Εχει και θαλασσινό νερό.
Τι έγινε; Πάλι ξεχάστηκα και τρώω άσκοπα τον χρόνο μου; Και ξέχασα να βάλω και σε τάξη τις σκέψεις μου; On-Off. Καλά, εγώ σε καταλαβαίνω. Τα ίδια σκεφτόμαστε. Αλλά εγώ τα κράτησα για μένα και τα πάλευα με τον εαυτό μου. Αιώνια μάχη φίλε.
Τι συμβαίνει; Οχι, καλά έκανες. Εδώ είμαι να τα μοιραζόμαστε όλα. Μην ανησυχείς που το πρωί που ξύπνησα ήθελα να σου βαρέσω μπουνιές. Ούτως ή άλλως δεν ήσουν εκεί, μπαγάσα!
Ρε στο είπα! Τι θες; Δεν έχω κέφια. Αντε πνίξου εσύ και το φιστίκι σου. Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να γράφω με νόημα. Με ενοχλεί που δεν βγάζω νόημα. Τίποτα δεν βγάζει. Α-νόητο. Πφφ...
Το λάθος έγινε παλιά. Μετά απλώς δεν διορθώθηκε και έγινε ένα μεγάλο λάθος. Πως είναι ένα μεγάλο σπίτι, χωρίς παράθυρα;
Θα βάλω πρόγραμμα, θα κάνω τη ζωή μου, θα πετύχω πολλά, θα φτάσω ψηλά, πιο ψηλά, πιο ψ... Ρε μαλάκες, είχε ταβάνι και δεν είπατε κουβέντα;; Καλααά...
Το θέλω μαύρο, με υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, μηχανή εσπρέσο, ροζ χειρόφρενο, να έχει πράσινα μάτια και κατά προτίμηση να γαμάει στην επιτάχυνση. Και τα κλειδιά στο χέρι.
Πως είπατε; Φίλε, θα στο πω να το καταλάβεις. Είναι μεγάλο, μπλε και έχει κέρατα. Μέσα σε διαστημικό μπουκάλι. Πριν το σπάσει η Πρισίλα. Εντάξει τώρα;
Αν βάλω ροζ κουρτίνες, το βράδι θα μοιάζει απ' έξω με μπουρδέλο; Με κόκκινες; Αγκρμφ...
Κοίτα, αν είναι να το έλεγες νωρίτερα. Πριν κάτσω να φτιάξω πρόγραμμα και σε βάλω στα "απαραίτητα". Οχι τώρα, που πρέπει να ξαναφτιάχνω τη λίστα και δεν έχω και μπλάνκο. Αϊντε τώρα...
Τι σκέφτηκες; Εμ, τι θα σκεφτόσουν. Αφού στο ξαναείπα. Δεν καταλαβαίνεις. Το πελώριο "εγώ" σου φτάνει πιο πέρα από το διαγαλαξιακό ταξίδι του Ανταμς και νομίζεις ότι κατηγορώ εσένα. Κάτσε να σε φάνε οι τύψεις. Εγώ θα παραγγείλω απ' έξω. Θες κι εσύ;

Υ.Γ. Γράφτηκε υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών Δ-Κ-Δ-Τ-Π (Δουλεύω-Και-Δεν-Την-Παλεύω)

1 Comments:

Blogger Alexandra said...

Ψιτ! Πρέπει να βρεθεί λύση και σύντομα γιατί με βλέπω επίσης σύντομα να μιλάω για μια φίλη που είχα και τώρα δεν είναι μαζί μας αλλά στο Δαφνί! ΧΑΛΑΡΩΣΕΕΕΕΕ ΜΥΡΙΖΕΙ ΜΠΑΡΟΥΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ

8/23/2005 11:08:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home