Τρίτη, Αυγούστου 09, 2005

Να δεις που είναι...



Κάπου έχω βάλει το εγχειρίδιο "καλής ζωής" και δεν θυμάμαι που... Κοίταξα κάτω από το κρεββάτι. Βρήκα κάτι πεταμένες κάλτσες, τις γαλάζιες που τις έψαχνα το χειμώνα, άει στα κομμάτια...
Κοίταξα στα συρτάρια, πάλι πήγα κι ανακάτεψα τα μαύρα με τα χρωματιστά, να γιατί δεν έβρισκα το φούξια τις προάλλες, αφού χαζή είπαμε στο "2" πάνε τα παρδαλά...
Κοίταξα πίσω από το γουρούνι. Ε, καλά! Κοίτα που είχε πέσει η άτιμη η καρφίτσα και έφαγα το σπιτι.
Κοίταξα στη βιβλιοθήκη. Βρήκα άλλα 48 βιβλία που δεν έχω ακόμη διαβάσει και έχω παραγγείλει άλλα 2-3. Δεν ρώτησα αν πηγαίνουν με το κιλό ο βλάκας...
Κοίταξα στο γραφείο... Σημείωσα πάνω στη σκόνη ότι έχω ήδη ελέγξει εκεί, να μην ξαναψάχνω...
Το εγχειρίδιο δεν το βρίσκω. Αλλά ύστερα από αυτό έχω βάσιμες υποψίες ότι τα βρόντηξε και πήγε στη δίπλα.
Με λυπεί το γεγονός ότι το άφησα στο κεφάλαιο "πως να κάνετε τις σκοτούρες σας ληγμένο γιαούρτι", αλλά έστω κι αυτή η έρευνα μου πρόσφερε μια κάποια γνώση. Κατάλαβα ότι πρέπει να καθαρίσω...

2 Comments:

Blogger 0comments said...

Στο ψυγείο έψαξες;

8/11/2005 04:37:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Ναι... Κάτι χαλασμένα ζαρζαβατικά, που με ενέπνευσαν για το νέο post. Να 'σαι καλά που μου το θύμισες, γιατί είχαν αρχίσει να χαλάνε επικίνδυνα...

8/22/2005 06:05:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home