Σάββατο, Μαΐου 06, 2006

it was only a kiss

από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, ποτέ δεν έχω πάει σε πορεία...

-έχω όμως κατέβει σε προεκλογική καμπάνια της Ν.Δ. με καπελάκι, σφυριχτρούλες και κασκόλ, όλα στα χρώματα των γαλάζιων παιδιών. ήμουν πέντε χρονών κι ανήμπορη να ορθώσω ανάστημα (που ήταν ούτως ή άλλως κοντοπίθαρο από τότε). αλλά θα ντρέπομαι s' όλη μου τη ζωή γι' αυτό.

δεν έχω συνδράμει ποτέ μου οικονομικά σε κάποια οικολογική οργάνωση, φιλανθρωπικό σκοπό, γιατρούς χωρίς σύνορα...

-υπήρξα όμως συνεπές μέλος του LFC συνδέσμου, στηρίζοντας τις προσπάθειες για κάτι που δεν είμαι σίγουρη τι είναι. μπορεί και στις προσπάθειες για "περισσότερο αλκοόλ, καλύτερη μπάλα" του ΔΣ.

έχω να πάρω δώρο στον αδελφό μου από τότε που έκλεισε τα πέντε και είχα ακόμη μέσα μου κάτι από το αίσθημα υποχρέωσης (στα τελευταία του)...

-του τηλεφωνώ όμως σχεδόν κάθε εβδομάδα και τον σκέφτομαι περίπου κάθε τρίτη ώρα της ημέρας. κυρίως με απασχολεί αν μεγάλωσαν κι άλλο οι βλεφαρίδες του.

έχω πάψει να πιστεύω εδώ και ενάμισι χρόνο πως ο πλανήτης γύρω μου θα σταματήσει να κάνει κύκλους και θα μου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι όταν κάτι από τον μικρόκοσμό μου ξεψυχάει.

-προσέχω όμως πια τι βάζω στον μικρόκοσμό μου και πριν από την είσοδο του δίνω το αθάνατο νερό...

σταμάτησα να αναρωτιέμαι αν είμαι κακός άνθρωπος κάθε νύχτα που πέφτω για ύπνο κι αν είμαι αφελής σε κάθε ανατολή...

-μερικές φορές είμαι απολύτως σίγουρη.

7 Comments:

Blogger hobgoblin said...

πολιτικοποιημένη δεν θα το λεγα... ανήμπορη να αντιδράσω!

εγώ από τον θρύλο απέχω πολύ. από τον θ-ρύλο.

αν κι έχω κάτι θρυλικές ιστορίες στο βιογραφικό μου!

;)

5/08/2006 03:37:00 μ.μ.  
Blogger averel said...

Σε τι πορεια να πας? Μονο αν ποινικοποηθουν τα Manolo, τα ψωνια και οι πιστωτικες σε βλεπω Προπυλαια με πανο και ντουντουκα.

5/08/2006 04:15:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

averel...

στα Προπύλαια δεν θα είμαι μόνη μου. Θα έχω μαζί κι ένα φίλο μου που κάποια Χριστούγεννα όργωνε την αγορά να βρει την καμπαρντίνα των ονείρων του και το πήρε κατάκαρδα όταν την είδε φορεμένη από έτερο κολλητό του, διότι δεν καταδέχεται να φορά τα ίδια και δεύτερος... Α, και μου έκανε και 2-3 κλήσεις για να τον παραπέμψω στο σωστό μαγαζί...

Επομένως...

... είμαστε δυο, είμαστε τρεις...

5/08/2006 05:17:00 μ.μ.  
Blogger averel said...

Ρε τον μαλακα.

5/08/2006 05:35:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

εμείς τον λέμε metrosexual. εσύ να μιλάς καλύτερα για τις παρέες μου!

5/08/2006 05:36:00 μ.μ.  
Blogger averel said...

OK, εχεις δικιο. Ειναι ενας υπεροχος , πανεμορφος άνθρωπος. Το παραδεχομαι.

5/08/2006 05:46:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

axxaxaxa..... αυτές οι υπερβολές σου...

5/08/2006 05:57:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home