Τρίτη, Ιανουαρίου 03, 2006

happy, happier, happiest...

πονοκέφαλος, τα μάτια μου με βαραίνουν κουραστικά, ναι, το πρώτο ποστ της νέας χρονιάς έχει λίγο από πυρετό, όχι δεν τα έχω πάθει από wild ξενύχτια όλα αυτά. δεν έκανα καθόλου wild ξενύχτια για να ακριβολογώ...

χθες δοκίμασα να κοιμηθώ από τις 11, ναι καλά, έξι ώρες νωρίτερα από το κανονικό μου, μα τι σκεφτόμουν; ξύπνησα στη 1.30 και άρχισα να κάνω φιγούρες στο κρεββάτι, και θυμήθηκα τον Π. που μου έλεγε ότι όταν όλα πάνε χάλια, ή κάπως έτσι, το μόνο χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να μη μπορείς να κοιμηθείς για να μην το σκέφτεσαι. εδώ, εγώ, δηλαδή δεν πάνε όλα χάλια, αλλά ειδικά εχθές θα εκτιμούσα πολύ ένα βαθύ ύπνο, ελλείψει και ήλιου, που είναι άλλο ένα δοκιμασμένο γιατροσόφι για τα ζόρικα. το τρίτο της συνταγής (βλ. κατάποση αλκοόλ) δεν λειτούργησε ακριβώς ενδεδειγμένα, μάλλον παρενεργημένα, δεν έφτανε ο χαμός στο κεφάλι, πλάκωσε και πονοκέφαλος, τουλάχιστον η μουσική ήρθε κι έκατσε πολύ καλά κι έτσι δεν χρειάστηκε να πατήσω πάλι στο repeat το 27 από το disc 1, που το έχω λιώσει, αλλά ακόμη να το βαρεθώ, κάθε φορά νομίζω κιόλας ότι μου αρέσει περισσότερο, μαζί και το 28.

ο παλιός χρόνος που πήγε δεν πήρε μαζί του τίποτε από ό,τι θα ήταν ιδανικό να πάρει, αντιθέτως έχω την εντύπωση ότι μπορεί να πήρε κάτι που δεν έπρεπε καθόλου να ακουμπήσει, όπως και να 'χει, μεγάλωσα αρκετά για να τα ξέρω αυτά από πριν και να μην περιμένω κανενός είδους τρελές αλλαγές στις 00.01. ναι, μεγάλωσα, διότι φέτος δεν έκανα ούτε ευχή στο "57...58...59...60... !!!!", ούτε πολυασχολήθηκα με το τι συνέβαινε, μήπως τυχόν το παθαίνω όλη τη χρονιά και χθες το βράδυ αυτό που ήθελα πολύ να συμβεί δεν έκατσα να το παλέψω πολύ στο μυαλό μου, νομίζοντας (όπως παλιά) πως κάπως έτσι θα το πετύχω. το σκέφτηκα, το ήθελα, το είπα κιόλας, αλλά δεν περίμενα κάτι που δεν θα γινόταν φυσικά. κάποια, για μια, στιγμή κάποιος tried to mess with my mind, αλλά τι λες τώρα ρε φίλε; δεν περνάνε αυτά πια... ίσως κάποια, άλλη, στιγμή να το ξαναδοκιμάσω αυτό, αλλά για τώρα, εν έτει 2006, τι, μικρά παιδιά είμαστε; όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ το σύμπαν έχει και καλύτερα πράγματα να κάνει και ναι, τίποτα, δεν κρατάει για πάντα.

happy new years.