Πέμπτη, Δεκεμβρίου 22, 2005

pro-christmas and with love

επειδή σήμερα είναι η τελευταία μου, πριν από την επόμενη, μέρα στη δουλειά κι επειδή σε λίγες ώρες θα φύγω να πάω να ξεκινήσω τα καλά χριστούγεννα μου και τα χαρούμενα χριστουγεννιάτικα ψώνια μου, ΚΙ επειδή ο rock fm έχει τρελά κέφια και περνάμε καλά εν ώρα εργασίας με τον βασιλιά παρέα...

δυο λόγια να πω και έφυγα... καπνός!

καταρχήν, ναι, θα ήθελα να παρακαλέσω τον j95 να μη με ειρωνεύεται αφενός διότι δεν τα καταλαβαίνω εγώ αυτά και αναγκάζομαι να κάθομαι να γράφω e-mail και copy-paste και να τα στέλνω στον bruce που είναι πιο έξυπνος "και πες μου, μου 'γραψε αυτό και λέει έτσι. με ειρωνεύεται ή να μη θυμώσω;". ο bruce μου είπε ότι μάλλον δεν με ειρωνεύεσαι και έτσι κι εγώ δεν θύμωσα. εγώ τον πιστεύω τον bruce. ναι. για τον j. αφετέρου γιατί έχουμε το ίδιο ζώδιο από ό,τι έχω εδώ και καιρό δει και σύμφωνα με όλες τις αστρολογικές ενδείξεις έπρεπε να είμαστε ταιριαστοί χαρακτήρες. ναι.

στον seeker ήθελα να πω πως χαράς στο κουράγιο του που έβγαλε και πόρισμα ύστερα από ανάγνωση 800 λέξεων βλακείας, αλλά να μη με παίρνει τόσο στα σοβαρά. οι παλαιότεροι αναγνώστες (xoxoxo) γνωρίζουν ότι εδώ μέσα δε λέμε και τίποτα σοβαρό. συνήθως. (και δεν είμαι απόλυτη. συνήθως επίσης).

στη lili να πω ότι όποιον κάνουμε να γελάει χαρά μας είναι και αν έχει αποδείξεις για τον κλώνο να τις βγάλει στο φως της δημοσιότητας. εγώ προσωπικά δεκάρα δεν δίνω, αλλά κάτι τον έψαχνε ο anonymous για scrabble.

στον the douros δεν έχω κάτι να πω, αλλά διακρίσεις δεν κάνω, έπρεπε να τον αναφέρω.

κατά τα άλλα να διευκρινίσω ότι το προηγούμενο post γράφτηκε έπειτα από αρκετές ώρες δουλειάς και κούρασης και έχοντας αποφασίσει να κάνω μια blog-ο-γύρα είδα μια κάποια ένταση.

πλάκα έχουν πάντα οι εντάσεις και πιο πολύ πλάκα έχουν οι γκόμενες-γυναίκες (σύγχρονες ή μη)-θηλυκά τέλοσπαντων που είναι σπουδαγμένες στις πολεμικές τέχνες και δέρνουν-ε. συνήθως είναι 1,50 και δεν σου γεμίζουν το μάτι, αλλά φοράνε παλτό και μέσα έχει ξίφος. αυτό που είχε και η ούμα. ρωτήστε και τη χάνα τι τα 'θελε και τα 'παθε... (ούμα. χάνα. kill. bill.).

μερικές, να το διευκρινίσω εδώ δεν είναι 1,50. είναι 1,65 περίπου και από τη μέση και κάτω το γύρω εμβαδόν είναι απειλητικά μεγάλο, οπότε και σε αυτή την περίπτωση καλό είναι να το βάλετε στα πόδια. εμένα μια φορά μου είπε ότι θα μου ρίξει κουτουλιά μια τέτοια. ευτυχώς έτρεχα πιο γρήγορα.

πάντως και στις δύο κατηγορίες ο "εχθρός" είναι και cute, οπότε αν είστε ευγενικοί μπορεί να έχουμε και καλά αποτελέσματα, αν είστε στραβοί να πάτε σε οφθαλμίατρο. προτείνεται.

άντε, καλά μας είναι ως εδώ. θα το ξαναματαπώ άλλη μία φορά, μέρες που είναι να φιλιώσετε. ναι. κι εγώ παρότι τους πιο πολλούς σας ή που σας αντιπαθώ ή που μου είστε αδιάφοροι (και vice versa, thanx) σας εύχομαι να στολίσετε ένα όμορφο δέντρο, να βρείτε γεμάτη την κάλτσα μπροστά από το τζάκι, αλλά χέστε τα όλα αυτά, ελπίζω κανείς εκεί έξω να μην κάνει μόνος του χριστούγεννα, για κανένα λόγο. άμα τυχόν την πατήσατε να με ενημερώσετε εγκαίρως, θα κάνω την καρδιά μου πέτρα, ακόμη κι αν είστε ο nasty-nasty ή και ο anonymous. ένα αυγό θα το τσουγκρίσουμε μέρες που είναι...

p.s. "I feel it in my fingers, I feel it in my toes, Christmas is all around me, And so the feeling grows... it’s written on the wind, it’s everywhere I go, oh yes it is, So if you really love christmas, come on and let it show..."
by/from love actually... cause we love u. actually.

3 Comments:

Blogger Lili said...

δεν γελασα με σενα(χρειαζεται να το διευκρινησω?)
γελασα επειδη επιασα το χιουμορ...
Νομιζω..ε? τι?

τeσπα καλες γιορτες...:)

12/22/2005 07:42:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

lili, exactly.

είπα ωραίο να όποιον κάνουμε να γελάει. μαζί μας, όχι μαζί μας... whatever.

και ναι. το πιασες. επακριβώς. i am proud. one more who gets me. u are like... 4 now.

12/22/2005 07:50:00 μ.μ.  
Blogger Tyler Durden said...

Of course you do.

12/23/2005 04:58:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home