Τετάρτη, Νοεμβρίου 30, 2005

New kids on the blog...

Τελικά, τα ζώδια έχουν απήχηση. Πολύ. Το καταμαρτυρά το sitemeter μου αυτό (ναι, έχω κι από δαύτο... επομένως, την επόμενη φορά που θα με αποκαλέσεις pathetic να το σκεφτείς, ξέρω ακριβώς πόσες φορές πατάς το λάθος address στο browser σου, σε ελέγχω, ξέρω πολλά... ;) το σώσαμε τώρα).

So, everyone, every newcomer, cut the crap about our society problems. If you want more hits, there are no better hints:
To καλό το post περιέχει τη βασική 12άδα της σύγχρονης αστρολογίας (από τον κριό και τον ζυγό, μέχρι πως να κάνετε ένα λιοντάρι ταύρο)... Ενδεικτικότερα, η χρήση λέξεων τύπου "ζωδιακή ανάλυση", "άστρα", "και όραμα", "πατέρα" (λίτσα, η παγιατάκη θεωρείται passe, το λιτσάκι είναι all-time-classic, πως το μαύρο στα ντεφιλέ...), ανεβάζει τις μετοχές σας. Αν θέλετε και αναγνώστες ποιότητες, wrong wish, δεν μπορούμε να τα χουμε όλα σε αυτή τη bloggo-ζωή.

αυτά για αρχή, καλά είναι θαρρώ. αν κι εσείς τα νέα παιδιά δεν ακούτε. εμείς οι παλιοί - του Ιούλη - ξέρουμε...

bored to death. δε θαρρώ. άι αμ θουρ.

p.s. Τελικά είχες δίκιο Panos. Κι εμένα μου (μου) ταιριάζει someway. So, here is a little something for you all. Noμίζω είναι the best part τούτου του post, για όποιον έφτασε ως το τέλος :
Most of The Time...