Πέμπτη, Νοεμβρίου 17, 2005

yay!

αυτό ήθελα να γράψω από χθες. όταν άνοιξα το mailbox μου δηλαδή. i know it was you who yousendit, so THANK YOU! ελπίζω να μην κατάντησε ψυχαναγκαστικό.

είναι τόσο πολύ το άγχος δυο μέρες τώρα και η κούραση έξι μήνες τώρα, δεν προλαβαίνω να φωνάξω ούτε help εγώ, αλλά anyone who feels like it καλά θα κάνει να αυτομαστιγωθεί οκτώ φορές και ύστερα να πάει έξω και να μετρήσει τα σύννεφα. εξαιρούνται οι έχουσες πάει στο κομμωτήριο, γιατί αλλού δεν ξέρω, αλλά εδώ βρέχει.

όλοι περνάμε ζόρια, το θέμα είναι να τα διασκεδάζεις λίγο, α, btw επειδή έχω κι εγώ κάτι τέτοια από χτες που μου φούλαρε η πιστωτική (@@#%^%^@$YW#G#$#) αν λείψω για λίγο καιρό να μπείτε στο Πτυελοδοχείο και το ΑντεΠάλι για λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά τη διεύθυνση αποστολής τσιγάρων. Davidoff Gold. δεν θα ρίξουμε τις απαιτήσεις μας επειδή θα έχει κάγκελα τριγύρω...

χα-ζ-ομέρησα πάλι, έχουμε κι ένα ρόλο να διαβάσουμε (i ll make u proud dom), δύσκολη η ζωή της σύγχρονης γυναίκας. ευτυχώς που δεν είμαι τέτοια...

1 Comments:

Blogger Alexandra said...

Σιγά μη σου φέρουμε και τσιγάρα! Κανένα μπλουζάκι από το ΝΕΤ-Α-PORTER μπορεί, θα το κόψεις θα το στρίψεις και θα το καπνίσεις χεχεχε

11/18/2005 01:16:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home