Κυριακή, Οκτωβρίου 16, 2005

This is NOT a hate list...

... but ένα ή δύο πράγματα που ξέρω (πλέον) για μένα είναι πως...

1) Μισώ τη τζαζ. With all due respect στις κυρίες Μαντλίν Περού και Ντι Ντι Μπριτζγουότερ (καλώς να έρθετε) αλλά εγώ νο, δεν θα πάρω. Ποτέ ξανά! Μια χαρά έπαιζε ο "Εν Λευκώ" και ξαφνικά αρχίζει τις τζαζομελωδίες και τσίτωσα του κερατά! Δεν ξέρω, λυπάμαι, μπαίνει στα νον-ακούσματά μου.

2) Σιχαίνομαι τον/του/στου/ Ψυρρή-Μοναστηράκι. Δεν είναι όπως του Βρούσιου, που απεχθάνεται τον Πειραιά ή μπορεί και να είναι. Ολ άι νόου ιζ πως εμέ δεν μου αρέσει. Δεν θέλω. Αυτό το μούλτι-κούλτι-έθνικ δεν μου πάει, τι να κάνω; Άσε που μυρίζει άσχημα. Ασε που μαζεύει λογής-λογής ψωνάκια, κι ας μην είναι σαν τα άλλα που κρατάνε Fendi και πατάνε σε Manolo απαραίτητα. Ασε που έχω χάσει λίγο τη μεταμοντερνιζέ κουλτούρα των "έτσι", των "κουλ", των πως το λένε ρε γαμώτο...

"Ρε σσυυ... (παύση)... και εσσσύ που μένεις γενικότερα...;" ("Γενικότερα πότε εδώ, πότε εκεί, συχνά και στην Αμερική, πολίτης του κόσμου μωρό μου. Ειδικότερα άμα με ρωτάς, ένα δυαράκι στα Πατήσια έχω").
Και μετά ματαρωτάει... "Και, ρε σσσυυ..., τι πίνεις ας πούμε;"
Κοίτα δεν ξέρω αν είχαν βγει τυφλοραντεβού. Την τύφλα μου δεν κατάλαβα άλλωστε. Εμένα με ενόχλησαν κάτι οι μύγες στο φαγητό μου, κάτι το μακρόσσσυρτο "σσσς", δεν ξαναπάω ρε! Δεν ξαναπάω!

Μέρα σσσσαςςς... Γενικότερα. Ατςς...

υ.γ. Βρούσιε 2, με θλίβεις για τα λάθος συμπεράσματά σου... Μπορεί και να δακρύσω με την "πύρινη" κριτική σου. Θα ανεβάσω το επίπεδο. Γενικότερα... (επειδή παραταύτα θέλω να κρατήσω τους άτυπους κανόνες, πλην όμως δεν ενθυμούμαι επακριβώς τη διεύθυνση τούτη την ώρα, ο νέος "κακός" βρίσκεται με url http://kakies.blogspot.com ή κάπως έτσι; Sorry, θα επανορθώσω).
υ.γ.1 Επανορθώνω ταχύτατα: http://nasty-nasty.blogspot.com.
Για όσους έχετε τάσεις μαζοχισμού, όσους φοράτε ή όχι τακούνια, γουέλ, γουατέβερ. Εγώ θα επιμείνω στο πρωτογενές δείγμα. Φορ νάου. Με καταλαβαίνει καλύτερα νομίζω.

2 Comments:

Blogger hobgoblin said...

Respect, πίστεψέ με, μαζί με τις Μαντλίν Περού και Ντι Ντι Μπριτζγουότερ, σκέφτηκα κι εσένα. Ησουν ο μόνος ίσως που ήξερα ότι θα ακούει τζαζ και γνωρίζω πως αγαπά και τον Ψυρρή.
Σόρι μέιτ, δεν ταιριάζουμε πολύ, μπατ δατς νοτ ολγουεϊς πρόμπλεμ! Πάμε Γαλάτσι;

10/17/2005 06:59:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Βρε δε είναι αν είναι ψεύτικη. Δεν μου κόλλησε καλά όμως. Τέλοσπαντων, περισσότερο οι μύγες με ενόχλησαν! Πφφ!
(μη ντρέπεσαι που είσαι "εξουσία". Να ντρέπεσαι που δεν το 'χεις πάρει μυρωδιά. Εσύ και κανείς άλλος... Ενα με φτιάχνει Res και αν θυμάμαι ανήκει και σε πρώην δικό μας άνθρωπο: ό,τι ανεβαίνει, κατεβαίνει... Αντε όμως!)

υ.γ. Επιμένω, Ο ψυρρής...
υ.γ.1 Και τώρα που το σκέφτομαι, το Soul είναι στα grande favorites. Μμμ... Να δεις πως το λένε... κωλοτούμπ....;

10/18/2005 05:11:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home