Τρίτη, Οκτωβρίου 04, 2005

Shit, a sheet (again?)

Είχα καιρό να το ακούσω αυτό. Ηταν ό,τι τελευταίο άκουσα πριν πέσω ξερή στο κρεββάτι. Κραιπάλη εντός των πυλών (του σπιτιού μου). Καιρό είχα...
Anyway (αρχίζω πάλι να δοκιμάζω το alt+shift, διότι κατήντησε αηδία το γκρίγκλις)...

Οχι, βαριέμαι και το αλτ και το σιφτ.

Τέλοσπάντων, είχα καιρό να το ακούσω...

"And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive"

Αυτό που είπα είναι ότι κουράζομαι πολύ που κάνω τη ζωή μου τόσο δύσκολη, για τόσο χωρίς λόγο. Αυτό που δεν είπα είναι ότι φοβάμαι ιδιαιτέρως πως έχω μια αλλεργία στο να περνάω καλά. Ανάλυσέ το... Από μέσα σου κοριτσάκι μου, δεν ενδιαφέρει. Οκ.

"And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am"

Οταν το πρωτοάκουσα δεν νομίζω να το κατάλαβα τόσο καλά. Οχι όσο τώρα. Whatever... Ziggy, στο δικό μου cd το ψιθύρισμα του Damien Rice χάνεται... Δεν έχω ιδέα αν είναι "μήνυμα" (κι ας ξέρουμε καλά πως δεν είναι ofcourse). Αλλά δεν έχεις πολύ δίκιο... Ούτε εγώ πολύ σωστό mood για να σου εξηγήσω. Θα το κάνω. Μία των ημερών.

ps(it)1-Magnetic Fields - I don't wanna get over you ------> WANTED (PLEASE?)
ps(iit)2- Πόσο διαβολεμένο καιρό μπορεί να κρατάει μια κακή περίοδος??? Μια ειλικρινή απάντηση θέλω!

3 Comments:

Blogger GB said...

http://12gbmilo.blogspot.com/2005/07/sympathy-for-devil.html

RELAX

10/04/2005 09:42:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

??
den, den katalava...

10/04/2005 09:55:00 μ.μ.  
Blogger CD said...

ti sas exei piasei olous?poooo...mallon einai kollitiko-kati rixnoun sto nero-den eksigitai alliws

10/05/2005 04:35:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home