Τετάρτη, Οκτωβρίου 05, 2005

No water, no punching

Ο φίλθι κάνει τη μεγάλη μαγκιά... Γράφει ό,τι γουστάρει και αφήνει άλλους να πλακώνονται για πάρτη του. Πάνω που αρχίζεις να γουστάρεις τρελά το σαματά, ο τυπάρας λέει "γεια σας, πάω ταξίδι". Στα κόμεντς του όμως αλληλοσφάζονται. Ο ανόνιμους συνεχίζει να κράζει ανόνιμους, μέχρι κι εγώ φορτώνω και τη λέω στον ανόνιμους (για το ανόνιμους), αλλά ο ανόνιμους νομίζει πως του την είπε ο φίλθι -ο οποίος ιδιαιτέρως αμφίβολο είναι αν διαβάζει τα κόμεντς του (γιου ντοντ νόου τι χάνεις)- και ξαναματαβρίζει τον φίλθι.
Υστερα έρχεται ένας άλλος, κάνει αυτός ό,τι έκανα εγώ εντ δε στόρι γκόους... όπου θέλει κι ο φίλθι Λονδίνο. Ωραία περνάμε εδώ στα μπλογκ.

Ευτυχώς υπάρχουν κι άλλου είδους ιντρεστινγκ καταστάσεις, όπως οι καλές προθέσεις, ιδίως όταν αυτές εκφράζονται με νότες. Ευχαριστώ πολύ, γέλασα πολύ, δεν έχω το πρόγραμμα, το ψάχνω και απαντώ κι αλλού Big Fishy ;).

CD από σήμερα θα σταματήσω να πίνω νερό. Μπαααατ, ιφ ιτ μέικς γιου φιλ μπέτερ, εγώ νιώθω α μπιτ μπέτερ ΤΟΥΝΤΕΪ! Για πόση ώρα είναι αμφίβολο. Είχε ωραίο ξύπνημα πάντως. Κέφια ο ντι-τζέι... Σόου (όχι show, το άλλο), ΚΑΛΗΜΕΡΑΑ!

3 Comments:

Blogger hobgoblin said...

Είναι και απειλητικοί οι πούστηδι. Δεν είναι ότι περνάνε και σου λένε τη μαλακία τους.
Σε χαιρετάνε και προειδοποιούν "see you soon".
:) και σε σένα

10/05/2005 02:46:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Aμέ! At your service! Κάτι θα κατεβάσει το ξερό μου, αλλά μη σε ξεγελάω. Ντεφορμέ είμαι ακόμη. Απλά λιγότερο από ότι χθες!
(το ότι οι συνομιλίες μας εδώ είναι πιο τακτικές από όταν... γυρολογείς να με κάνει λες να ανησυχώ ή μπαα; Μπα; Καλά!)

10/05/2005 03:47:00 μ.μ.  
Blogger Ziggy said...

www.apple.com

glad you liked it

10/05/2005 04:07:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home