Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 30, 2005

I don't like chronos... I killed him...

Τα hobs δεν είναι rock... Μη μου βάζετε ταμπέλες αγαπητέ... Και δεν θέλουν να δημιουργούν άγχη-τα. Διαπιστώσεις έκανα. Αλλά όπως τα βλέπω εγώ - δεν τα βλέπω καλά...

Μαζεύτηκαν οι επιστήμονες πάνω από το κεφάλι μου, να βγάλει διάγνωση ο πιτσιρίκος (όχι ο γνωστός! συνέλθετε, spread your mind) που θέλει να κάνει την πρακτική πάνω μου.

-"Χμμμ....", μουρμουρά...
-"Τι διακρίνετε;", τον ρωτά με προσήλωση ο ντόκτορ Α, προ συντάξεως...
-"Βλάβη, υπάρχει βλάβη..." (δεν έκανα εγκεφαλογράφημα, για να προλάβω τους κακεντρεχείς. Σιγά μην ήθελα γιατρό να μου διαγνώσει τη βλάβη τούδε).
-"Λοιπόν, τι βλάβη;", ρωτά με σκεπτικόν ύφος ο ντόκτορ Α.
-"Διακρίνω εδώ, πρόβλημα, μια μόλυνση με επεκτατικές διαθέσεις...", απαντά ο <εγώ θα πάρω το πτυχιό μου και καποιανού το μάτι ο Χάρος>.
-"Συγγνώμη, να ρωτήσ..." (δε μου δίνει κανείς σημασία, είναι απορροφημένοι).
-"Ελάτε αγαπητή Ασπασία κι εσείς να δείτε", λέει στην ντόκτορ Β...
-"Ναι παιδιά, είναι κάτι σοβ...", τολμάω...
-"Το πηγούνι εδώ!"
-"...", σκάω...

Ηρθε και η Ασπασία... Δοκιμάσανε και κάτι καινούριες μπατονέτες στο μάτι μου. Χρωματίζουν τον κερατοειδή, λέει. Ασταδιάλα! Στα hondos δεν έχει τέτοιο! Κοίτα να δεις.
Μετά άναψαν τον προβολέα...
-"Να μη σας ενοχλώ κιόλας, την ξέρετε τη δουλειά σας, αλλά με ενοχλεί αυτό"
-"Το ξέρω. Αλλά ανοιχτό το μάτι"
-"Ναι ξέρετε, ακριβώς αυτό το πρόβλημα έχω. Αντιδρά στο φως..."
-"Ναι, ανοιχτό παρακαλώ!"

Ε άει στο διάολο ρε!

Πόρισμα δεν έβγαλαν οι επιστήμονες.

-"Πάρτε αυτό, αυτό κι αυτό κι ελάτε κι αύριο..."
-"Κι αύριο;;"
-"Ναι"
-"Καλά τι έχω...;"
-"Είναι περίπλοκον... Ελάτε κι αύριο..."
-"Μάλιστα..."

Είναι τσεκαρισμένο αυτό το καλύτερα να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα; Διότι δεν πρόλαβα και να τους συστηθώ... Μην τα μπερδέψουμε...

Αντε γειά. Πάω για διάγνωση...