Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 28, 2005

Μεταμεσονύκτια (και άρον-άρον)...

. Η bloggοσφαιρα μαραζώνει... (Μου) μυρίζει από χιλιόμετρα.
. (Μολαταύτα) οι Διαθέσεις ανεβαίνουν ψηλά, πιο ψηλά στη λίστα... Ολα τα κερδίζεις σε αυτή τη ζωή...
. Οι φίλοι πόσο σχετική έννοια είναι τελικά και πότε θα σταματήσουν να πηγαινοέρχονται στη ζωή μου; Είναι και κουραστικό...

Εγώ το μόνο που θέλω είναι να διακτινιστώ από εδώ... Παπάρια, λίγο ακόμη έστω για να ξεδώσω...
Λοιπόν το μόνο που θέλω είναι να κάνω ένα τσιγάρο... Και να σταματήσει η διαολοβροχή από το αριστερό μου μάτι. Να μην είμαι πια ενοχική... Να μην "φτιάχνω" παραπάνω προβλήματα στο κεφάλι μου... Να συνεχίσει να παίζει καλά ο Rock... Τουλάχιστον μέχρι το σπίτι. Να γράφω αποκλειστικά μόνον όταν έχω έμπνευση;;

Το μόνο που θέλω;
(Οχι) καληνύχτα σας... (Οχι κι ευγενικοί διάολε!)

2 Comments:

Blogger dystropoppygus said...

Μαραζώνει;

Χμμμ... σα να έχεις δίκιο γμτ. Μήπως φταίει το "δεν θα γίνουμε φίλοι γιατί όποιος ψάχνει για φίλους στο διαδίκτυο είναι κλινική περίπτωση"; Το έγραφε ένας μικρός μπλόγκερ, αλλά ποιός τα θυμάται τώρα αυτά...

9/28/2005 09:07:00 π.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Πολύ σχετική έννοια...

μήπως εκτός από αυτούς, πηγαινοέρχεσαι κι εσύ;

λέμε τώρα...;-)

9/29/2005 06:49:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home