Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 23, 2005

Μία, μα μόνο μία, ερώτηση...

Ωπα! Κι άλλο hint στον τίτλο μου; Γενναία, γενναία. Στάσου, ωωπς! Να προσέξω τι θα γράψω, μη με πετύχει κι εμένα.
Αλλά θα ξαναρωτήσω... Φίλε, αλήθεια, τι ζόρι τραβάς;

Εναν όμορφο Σεπτέμβρη είπες να δημιουργήσεις ένα blogg. Ω, μα ο Σεπτέμβρης είναι ακόμη στα 24 του, κι εσύ έφτιαξες 34 posts ήδη!
Και ξεθύμανες πολύ! Είχες πολλά να πεις. Μόνο ένα-δυο πράγματα σε τράβηξαν μακριά από την μπλογκοκοινωνία, που μάλλον λατρεύεις να είσαι πολίτης, αφού γυρνάς στα δρομάκια της ώρες ατελείωτες...

Πραγματικά φίλε. Είσαι ό,τι μας έλειπε(ς). Αλλος ένας βλάκας να κάνει κριτική αν εγώ γουστάρω σήμερα να γράφω για την μιζέρια της ζωής μου κι αν χθες έφαγα παγωτό βανίλια. Εμαθα πως υπάρχει μια θεσούλα στο γραφείο "Ανθρωπογένεσις", στο τμήμα "Διαμόρφωση χαρακτήρα". Apply μαλάκα να φτιάξεις τον κόσμο υπέροχο. Να μας πεις και πως τους θες όμως τους ανθρώπους...

Τι να σου πω αγόρι μου... Κατάλοιπα φτωχής παιδικής ηλικίας ή κάτι άλλο, στα έχουν χιλιοπεί. Δεν καταλαβαίνω στ' αλήθεια, πόσο μπορεί να συγχύστηκες, μα ιδίως από τι. Ηξερα ότι έβρεξε δυο μέρες τώρα. Δεν ήξερα όμως ότι βρέχει μαλακίες καιρό τώρα εδώ μέσα...

Υ.Γ. Εγραψα αυθόρμητα... Οχι σε word (σήμερα). Αν έχω ορθογραφικά συγχωρέστε με. Πείτε το στον κριτικό μας. Keep the change boy...
Υ.Γ.1 Και μια διόρθωση μαζί με την ερώτηση. Μα ναι! Είναι τζάμπα! Ο καθένας μπορεί να γράφει όσα post θέλει την μέρα και να κουραδιάζει το ίντερνετ. Ξέρεις τι;; Εχω κι άλλα νέα! Κάπου υπάρχει ένα κουμπάκι "close". Ψηλά, πάνω γωνία στο παραθυράκι σου. Αλλιώς πες κι ένα "ευχαριστώ" σε όλους εκείνους που σε κάνουν να περνάς καλά σε (άλλο ένα) άθλιο 24ωρο...
Υ.Γ.2 Και κοίτα που σε συμπάθησα κιόλας...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...