Τρίτη, Μαΐου 16, 2006

Kill Bill :)

Οι μυθικές πια αποδοχές του Μπιλ Γκέιτς είναι τόσο σκανδαλιστικές, που αν ο Οσάμα Μπιν Λάντεν αποφασίσει ποτέ να συνεχίσει το έργο του, προσδοκώντας σε επιτυχία αυτή τη φορά (ο Οσάμα. αυτός θα προσδοκεί. μόνο...), ίσως να στρέψει τη μήνη του, μαζί με το πηδάλιο προς τον Μάικροσοφτούχο αυτοκράτορα.

Την κίνηση αυτή άλλωστε θα χαιρετούσε με περισσή ευγνωμοσύνη και ο ιδρυτής-εμπνευστής της Apple, Τζομπς (το μικρό του μου διαφεύγει, ας συγχωρεθώ), που από ό,τι ξέρει κάθε κομπιουτεράς, που σέβεται τον εαυτό του, είχε πρώτος ανακαλύψει τα "παράθυρα", αλλά του την έκανε λαμόγικα ο Βασιλάκης...

Επί της ουσίας κι επί του θέματος, εγώ σε περίπτωση που ο Οσάμα θέλει την ταπεινή μου άποψη έχω να πω ότι υπάρχει πιο απλή κι αναίμακτη λύση από το να παίξει τέτρις σε βάρος πλήθος, αθώων ομολογουμένως (κι ευτραφών δεν θα το αρνηθώ), ψυχών που κατοικοεδρεύουν στις ΗΠΑ. ΗΠΑμε άλλωστε, επειδή μερικοί είναι ζώα, δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα και κακά ζώα.

Θα πρότεινα στον συμπαθή Οσάμα ή τον όποιο συενχιστή του να αναθέσει σε εμένα και κάτι φίλους μου την καταστροφή του Μπιλ, η οποία θα γίνει με τρόπον αφαιρετικό και σε τρία απλά βήματα:

1. Ο φίλος μου ο Α. είναι εξωτερικά ένας κοινός άνθρωπος. Εις βάθος, μπορεί με τα ίδια του τα χέρια να καταστρέψει ένα ολόκληρο πρόγραμμα, μεγάλης χρηματικής και πνευματικής αξίας. Ξεκινάμε το θεάρεστον έργο μας, αποφασίζοντας πρώτα να αχρηστεύσουμε τον αποκαλούμενο "θησαυρό" του word μας. Ο,τι μας "κοκκινίζει", εις πείσμα, το κάνουμε add α) για να μάθει να συμπεριφέρεται και β) γιατί ποιος είναι ο Τεγόπουλος και όλοι αυτοί οι τυχαίοι;
Διασπείροντας μερικούς Α. σε δημόσιους χώρους πολύ σύντομα τα κείμενα που παιρνούν από κάθε κοινόχρηστο υπολογιστή μπορούν να φτάνουν στους όποιους παραλήπτες ιπώ μωρφύ ταίτοια που και ο νεάντερνταλ ω είδοιως να κατανοήσει ότι κάτι δεν πάει καλά.

2. Υστερα έχουμε τη φίλη μου επίσης Α. Προτού εξελιχθεί σε γκουρού της τεχνολογίας, όπως άφοβα πιστοποιώ κι εγώ σήμερα, επιτελέστηκε άψογον έργο προς δημιουργία ενός νέου Βατερλό, ολάκερης της Μάικροσοφτ. Τα ποντίκια έφευγαν από τα γραφεία τρομαγμένα από τις απανωτές σφαλιάρες που δέχονταν ανά 3'', διότι αρνούνταν πεισματικά να μετακινηθούν στην οθόνη, ακόμη κι όταν τους το εξηγούσε με απόλυτα ευγενικό τρόπο (σας βεβαιώ). Τα πληκτρολόγια κατέβηκαν σε απεργία, διότι κανείς δεν εισάκουσε ποτέ στο αίτημά της για ενσωμάτωση ανεμιστήρα, έτσι ούτως ώστε να αποχωρούν τα επτά κιλά στάχτης και τα θρύμματα από μπαγκέτα που χώνονταν βιαίως ανάμεσα στο αλφάβητο. Και ύστερα, τα "παράθυρα" έκλειναν, μη υποχωρώντας στην εμμονή να τα ανοίξει χρησιμοποιώντας την μέθοδο του πατήματος 19 φορές το δευτερόλεπτο-άνοιγμα 19 παραθύρων-ριμπούτ επτά φορές την ώρα-αίτηση για νέο pc.

3. Επειτα έχω μερικούς ακόμη υπόψην, που μπορούν να αποτελειώσουν τη δουλειά, καθώς άπαντες έχουν ειδωθεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα να προσπαθούν να συνάψουν σχέσεις με το διαδίκτυο με ΔΕΗσεις (εννοοούνται οι πρίζες της ΔΕΗ όπου προσπαθούν να χώσουν το καλώδιο για το ίντερνετ - παραδόξως τις περισσότερες φορές είναι ασύμβατο), εκτιμούν δε ότι ο Outlook είναι ένα εικονίδιο που απλά υπενθυμίζει ότι είναι ώρα για φαγητό/τσιγάρο/chat, πλην όμως έχουν στενές σχέσεις με το recycle bin. Αποθηκεύουν εκεί τα καλύτερά τους δείγματα δουλειάς.

Οσάμα, remember, I 'm your (wo)man for the job!

17 Comments:

Blogger pascal said...

Τα έγραψα εγώ να πάμε να κάψουμε τα γραφεία της Microsoft Hellas, αλλά δεν ακολούθησε κανείς. Αίσχος. Ωραίο κείμενο- γέλασα :)

5/16/2006 09:57:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

το σημείο-κλειδί είναι ότι πρόκειται για ΑΛΗΘΙΝΕΣ ιστορίες...

5/17/2006 11:08:00 π.μ.  
Blogger Nemertes said...

Αν θέλεις βοήθεια... μετά χαράς...

5/17/2006 12:15:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

βοήθεια να... kill Bill? (damnit, αυτό ήταν καλύτερος τίτλος)

5/17/2006 12:34:00 μ.μ.  
Blogger Nemertes said...

Να καταστρέψουμε οτιδήποτε έχει σχέση με τον Bill. Μετά βέβαια πρέπει να μου βρεις δουλειά... :p

5/17/2006 12:41:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

xa! εδώ nemertes δεν μπορώ να βρω σε εμένα... αν ίσως κάναμε επιστροφή στη φύση...;

5/17/2006 01:15:00 μ.μ.  
Blogger Nemertes said...

Μακριά από τα όργανα του διαβόλου ναι. :p

5/17/2006 01:26:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

καλά, άκου: βάζω τη βάρκα, βάζεις την... απόχη;

καλό deal, δεν μπορείς να πεις.

5/17/2006 01:52:00 μ.μ.  
Blogger Nemertes said...

Έκλεισε! Μπορώ να βάλω και τα δύο αν θες. Έχω από όλα λόγω ιδιοκτησιακού καθεστώτος. Βάρκες, απόχες, ναύτη (με ή χωρίς παλαμάρι). :p

5/17/2006 01:57:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

nemertes παιδί μου... ντροπή!

5/17/2006 02:11:00 μ.μ.  
Blogger Nemertes said...

Καλά δεν θα φέρω τη βάρκα. :p

5/17/2006 02:17:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

paidia kante kai ligo sovaro research sto thema
xerete posa pairnei o bill, alla gia deite kai ligo kai posa dinei
to BILL and Melinda Gates Foundation. einai isos to pio megalo idiotiko charity sto kosmo.
se antithesi me to Steve jobs pou den exei diathesei se charity oute centsi
xekoliste kai deite ligo parapera

5/17/2006 02:21:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

axaxxa! ok, μετά από αυτό, μπαίνεις officialy στη λίστα μου! γαμημένα άστρα, καλά τα λένε μερικές φορές!

5/17/2006 02:22:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Alkis, ο Steve Jobs κατ' αρχήν πέρασε και μια μακρά περίοδο, αν δεν απατώμαι, ανεργίας.

Αλλά πέραν τούτου, ξεκόλλα λίγο και δες παραπέρα: ότι το θέμα μας δεν είναι ολοσδιόλου ο Μπιλ.

Αν ήθελα να πουλήσω γνώση θα ερχόμουν πιο διαβασμένη. Και θα έβαζα ένα τίτλο πιο σοβαρό, κάτι να προδίδει τις εξίσου σοβαρές διαθέσεις μου. Κάτι με διεύθυνση και τηλέφωνα (του Μπιλ) ίσως.

5/17/2006 02:25:00 μ.μ.  
Blogger Nemertes said...

Εμένα το ζώο λέει σήμερα "you have a chance to make a killing". Τώρα ξέρω ποιον σκότωσα... :p

5/17/2006 02:29:00 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

Εγώ μόνο ένα πράγμα έχω να πω: Συκοφαντίες, συκοφαντίες, συκοφαντίες... Ο Α. Και η Α. Θα κατέβουν σε απεργία.

5/17/2006 04:40:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Alex...

"Ο Α. Και η Α. Θα κατέβουν σε απεργία."

ΑΜΗΝ εφώναξαν με ένα στόμα, μια φωνή εκεί στη Microsoft!

respect...

καλημέρα κι ανταποδίδω. αβρότητα πάνω από όλα :)

5/17/2006 05:02:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home