Παρασκευή, Νοεμβρίου 11, 2005

Ενοχικός τύπος γαρ, το monitor μου ασκεί άθελά του μια κάποιου είδους καταπίεση, που εντείνεται κάθε φορά που το επισκέπτομαι...

κατεβαίνω τα updated links του ένα-ένα, διαβάζω, διαβάζω.... βαριέμαι, βαριέμαι... σπανίως βρίσκω κάτι ενδιαφέρον, για μένα προσωπικά δηλαδή, που το έχω παραδεχθεί δεν λιώνω ακριβώς για τα παγκόσμια προβλήματα, είμαι μία από αυτούς, τους πολλούς ή κρυφούς ή φανερούς, που έχουν κλείσει την πόρτα και μένουν στην (αν)ασφάλεια του μικρόκοσμου τους. Αν καίγεται ο πλανήτης, η δική μας κατηγορία το παίρνει μυρωδιά μόνο με τους πρώτους καπνούς κάτω από την πόρτα...

θα ήθελα και θα μπορούσα να γράψω κάπου εδώ ότι επιθυμώ διακαώς να ασχοληθώ με τον κόσμο, αλλά η άτιμη δουλειά, το γαμημένο ωράριο, η σκατοκοινωνία θες δεν με αφήνουν την δύστυχη να γραφτώ στη UNICEF ή να κάνω συνδρομή στον ΟΗΕ, να πάω να φυτέψω δενδράκια στο Αλσος Βεΐκου ή στον περιβάλλοντα χώρο του κλειστού στο Γαλάτσι λόγου χάρη, και ειλικρινά μπορώ να αραδιάσω ένα κάρο ψευτιές με μεγάλη ευκολία...

Μπορώ επίσης να διαβάσω 2-3 μέρες εφημερίδες (πλέον και bloggs) και να αποκτήσω άποψη, ή έστω να ισχυροποιήσω άποψη, αφού η εν λόγω είναι γνωστό με το τι μοιάζει και συνεπώς όλοι έχουμε από μία. Κάποιοι και 2-3 διαφορετικές, αλλά σε διαφορετική περίπτωση από αυτή με το τι μοιάζει, αυτό δεν τους καθιστά παραμορφωμένους, αλλά παρα-μορφωμένους. Να, γαμώ τα ελληνικά μου, δεν βγάζει νόημα αυτό, εδώ εννοούμε όχι disfigured, αλλά over-educated, u get me now?

Δεν ξέρω, η άγνοια είναι η απαρχή του κακού ή η ψευδαίσθηση του ότι u make an impact with your keyboard; Αλλά όλα αυτά είναι μια άλλη ιστορία...

Το monitor... Κάποιος είπε ότι είναι ίσως η εξυπνότερη ιστοσελίδα των τελευταίων ετών ή κάτι τέτοιο, u know better, correct me, αλλά μου δημιουργεί άγχος... Αν όλοι όπως εγώ, τότε αδειάζουμε εδώ τον μικρόκοσμό μας, αλλά ταυτόχρονα φορτώνουμε τους υπόλοιπους με ένα κάρο μπαρμπούτσαλα (ναι καλά, ξέρω τις συνέπειες τώρα της χρήσης... μια χαρά) μπορώ να φανταστώ μερικές χιλιάδες ξινισμένες φάτσες και περίπου ανάλογα ζευγάρια φρυδιών που σχηματίζουν ανηφόρα μπαίνοντας στο Monitor.

That's (blogg)life, ε?

p.s. όταν οι arctic monkeys "βάραγαν" στο sheffield leadmill το μέρος πρέπει να είχε μόνο καμιά 50αριά ψιλοτρελαμένους, από τις μπύρες του 8ώρου, after work, "βαριά". μετά βρήκαν την πόρτα του "super hit", η τύπισσα πρέπει να χορεύει καλά στην πίστα και δεν ξέρει και τι ψάχνει, ή κάπως έτσι, οι arctic χτύπησαν κορυφή στα charts και everybody loves em now! εμένα εξακολουθεί να μου θυμίζει μια μπάντα με ελατήριο, που οι έτσι κουνάνε ψυχεδελικά τα κεφάλια τους, μέχρι το μαλλί να θυμίζει Bob Marley στα ντουζένια του (και στο ξεβαμμένο καστανοΝησιώτικό του). but then again όλα αυτά είναι στη φαντασία μου, διότι δεν τους έχω δει ποτέ live... but... u see what I mean?

2 Comments:

Blogger Phantasmak said...

Κάποιος που γράφει για τα δημόσια δε σημαίνει ότι είναι ικανότερος να το κάνει από κάποιον που δε γράφει. Πολλοί δε γράφουν γιατί πιστεύουν κάτι τέτοιο. Και γω κάνω ένα διάλειμμα τώρα αυτούς τους μήνες και έχω κλείσει την πόρτα, αλλά μετά από λίγους μήνες σίγουρα θα μου την ξαναβαρέσει να γράφω για τα κοινά ξανά.

"Μα πρέπει να ασχοληθείς, ενδιαφέρει και σένα" θα πει κάποιος. Σωστό. Εντάξει δε σε ξέρω, αλλά ίσως να μην αδιαφορεις αλλά απλώς να σκέφτεσαι ότι όλα έχουν ειπωθεί. Πιθανό.

Στο κάτω κάτω ό,τι μαθαίνεις τώρα από εφημερίδες και ίντερνετ θα πάψουν σε λίγο να ισχύουν και θα αντικατασταθούν με άλλες ειδήσεις. Εμένα μου φαίνεται ότι θα εκραγώ καμιά ώρα. Ώρες ώρες θέλω να κλείσω τα πάντα και να μη βομβαρδίζομαι με πληροφορίες συνέχεια. Εδώ πέρα που δεν υπάρχουν τα 50 δωρεάν ιδιωτικά κανάλια έχω βρει την υγειά μου.

11/12/2005 12:04:00 π.μ.  
Blogger Tyler Durden said...

dude, you look like steve giatzoglou. withouth the mullet.

11/12/2005 01:10:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home