Κυριακή, Δεκεμβρίου 30, 2007

(diffused) lucidity

30 ε; Να κάνουμε ένα ποστ για τη χρονιά που φεύγει, για το καλό... Ναι. Ασφαλώς. Να σιχτιρίσουμε τα κακά της, να αφορίσουμε τα ανάποδα και να κοροϊδευτούμε λίγο που έρχεται μία σαφώς καλύτερη, μια υπέροχη χρονιά... Μαλακίες. Θα βάλω τα κλάμματα το βράδυ της Δευτέρας, λίγο πριν από το 00.01. Θα πέσω κάτω και θα σέρνομαι στα πατώματα από θλίψη και οργή, θυμό και αγανάκτηση που χάνουμε τον παλιό τον χρόνο, τη χρονιά του φιάσκου, ήταν η καλύτερη της ζωής μου και πάλι τώρα που τελείωσε θα το καταλάβω. Δεν βρήκα άλλη πιο σοφή χρονιά στα τόσα χρόνια αναπνοών μου, άλλη να μετράω απώλειες με τόση λυτρωτική ευτυχία... Οι καλοί παίχτες τη σώζουν τη παρτίδα στο φινάλε και εμένα έκατσε δίπλα μου η τύχη προχτές και τα είπαμε, τα είπαμε καλά... Για 16 όμορφες καλημέρες και μια μικρή εξερεύνηση, ένα απωθημένο που κρατώ στα χέρια μου κάθε μέρα και απολαμβάνω έτσι ανεύθυνα και ανούσια, για 30 και κάτι διανυκτερεύσεις και δυο βαλίτσες παραπάνω στο μέσα δωμάτιο, ενάμισι μπουκάλι άδειο και δυο κουβέντες που ξεχρέωσαν κάτι από παλιά χρωστούμενα και για ένα απόγευμα που μας νύχτωσε, τέσσερις γυναίκες που κοίταξες δυο λεπτά και κατάλαβες ότι δεν κατάλαβαν 14 άντρες όλοι μαζί σε πολύ περισσότερο από έναν χρόνο, που έγινε αιώνας, για 1000+1 απογοητεύσεις που συναθροίστηκαν ένα βράδυ σε μια γωνιά στο Παγκράτι και ξορκίστηκαν μονομιάς, λίγο αφού έκλεισες τα μάτια και ανάλαφρα, πιο ανάλαφρα πια, για όλα τα πρωινά του κόσμου δεν θα το ξεχάσω ποτέ το 2007, εκεί που στο τέλος με συνάντησα...
hush.

7 Comments:

Blogger vatraxokoritso said...

χρόνια πολλά, εύχομαι να γράφεις συχνότερα, αλλά μόνο εάν το θέλεις κι εσύ.

12/31/2007 02:00:00 π.μ.  
Blogger Mariela said...

Πολύ μπερδεμένος είσαι... Κι εγώ το ίδιο είμαι... Καλή χρονιά το 2007 αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας... Η καλύτερη χρονιά της ζωής μου είναι αυτή που δεν έχει έρθει ακόμα...!!! Όπως και πολλά άλλα!!! Φιλιά!! Καλή χρονιά!!

12/31/2007 06:10:00 μ.μ.  
Blogger hobgoblin said...

Καλή χρονιά, πολύ καλύτερη ε?

1/01/2008 02:29:00 μ.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Etsi!...va xairesai tis mikres vikes.

Giati kai oi megales, ti vomizeis? Mikres eivai :-)

1/02/2008 10:13:00 π.μ.  
Blogger david santos said...

Happy New Year! And best wishes for a healthy and successful 2008

1/07/2008 03:28:00 μ.μ.  
Blogger Xilaren said...

bravo, koritsaki. akoma kalytera auta pou erxontai

1/07/2008 05:19:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

καλύτερα είναι μια λέξη-κλειδί...
φιλιά!

1/09/2008 08:58:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home